fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיק משפחתי

בשיתוף פעולה עם קבוצת הפייסבוק mamachic, קיבצנו אימהות פאשניסטיות להפקה עם הילדים/ות לקראת שנת הלימודים. התפוח, מתברר, גדל הכי קרוב להעץ
מעיין וליעם לוי צילום: דורון גולן
מעיין וליעם לוי צילום: דורון גולן

 

 

נטלי וענבר אנגלמן

נטלי, בת 39, ענבר בת 12, מקרית ביאליק. לנטלי שני ילדים נוספים, בן 14 ובת 7

אמא, תמיד היית פאשניסטה? "זה רק לאחרונה. כשענבר התחילה להתבגר התחלתי להיכנס יותר לעניין האופנה. ענבר היא פאשניסטה שחבל על הזמן".

ענבר, מאיפה הסטייל? "הרבה מהאינסטגרם ומהחברות. הן אומרות לי מה יפה ללבוש ומה מחמיא לי".

הסטייל מגיע גם לבית הספר? "ברור. לוק בית הספר זה מכנסיים ארוכים וחולצה עם סמל, אבל צריך לשלב איתו כל מיני דברים כמו שרשרת נופלת, בנדנה ומשקפי אופנה. יש בבית הספר בנות שפחות אוהבות להתלבש ככה ויש כאלה שממש אוהבות. המורים לא מעירים כי אנחנו שומרות על הסטנדרט".

אמא, מה המוטו האופנתי שלך? "עבור ענבר אני לא משקיעה הרבה כס.  יש הרבה אביזרים זולים, אז שיק זול עבורה. עבורי: להיראות בת 20 גם בגיל 40".

מסר לדור הצעיר: "שיאהבו את מה שהן לובשות ואם מישהו נותן תגובות רעות על הבגדים, שלא יתייחסו".

 נטלי וענבר אנגלמן צילום: דורון גולן
נטלי וענבר אנגלמן צילום: דורון גולן

 לינה ואליה אלימלך

לינה בת 34, אליה בת 8 וחצי, מקרית חיים. ללינה שלושה ילדים נוספים: עופרי בת 7, איתן בן 5 ויונתן בן שנתיים

אמא, תמיד היית פאשניסטה? "כן. תמיד אהבתי דברים אחרים, צבעוניים, אני אדם מאוד צבעוני, קונה פרטים מאוספים, בשווקים אני קונה תכשיטים מעץ. גם היום כשבעלי הולך לקנות לי תכשיטים הוא יודע שהוא צריך לחפש בחנויות מיוחדות. אני לא כמו כולם, יש לי את הסטייל שלי ואני לא חושבת שכל פרט אופנתי צריך לאמץ".

 נטלי וענבר אנגלמן צילום: דורון גולן
נטלי וענבר אנגלמן צילום: דורון גולן

אליה, מאיפה הסטייל? "נראה לי שהסטייל הגיע מאמא. כשאני מתלבשת חשוב לי שיהיה לי נוח. אני עולה לכיתה ד' ואני מאוד פדנטית בעניין הנוחות. שלא יפריעו לי הטיקטים ושהמכנסיים לא יהיו קצרים או ארוכים מדי, אלא באורך המדויק. אני בוחרת את הבגדים לבית הספר, את צבע החולצה ואת המכנסיים".

אמא, מה המוטו האופנתי שלך? "שלא כל טרנד חייבים לאמץ".

מסר לדור הצעיר: "להיות במקום שנוח וטוב לך בו, והיופי הוא לא רק מבחוץ אלא הרבה מבפנים".

אליה מוסיפה: "לא משנה מה אני לובשת, העיקר שאני מתנהגת איך שאני".

 מעיין וליעם לוי

מעיין, בת 35, ליעם בן 7 וחצי, עולה לכיתה ב', מקרית אתא. למעיין שלושה בנים נוספים

אמא, תמיד היית פאשניסטה? "כן. תמיד הייתי. עוד בימי בית הספר הייתי מדוגמת. גם התלבושת תמיד הייתה מתוקתקת, עם עקבים. הכל תמיד היה מסודר. עד היום אנשים לא מבינים איך אני על עקבים כל היום".

ליעם, מאיפה הסטייל: "הסטייל בא ממני. אני בוחר בגדים לבית הספר בבוקר. קודם אני בוחר נעליים, ואחר כך את שאר התלבושת. יש תלבושת אחידה, אבל משתדל שהשאר יהיה אחר. את התכשיטים שלי אני בוחר, ואמא קונה".

אמא, מה המוטו האופנתי שלך? "לא משנה להיכן את הולכת, את צריכה להיראות טוב, גם למכולת. אני לא אצא מהבית לבושה בבגד שהוא לא סטייל, לא אצא עם פיג'מה לזרוק זבל. אם אני לא מתוקתקת, לא אצא מהבית".

מסר לדור הצעיר: "כאמא לארבעה בנים, אני יודעת שיש היום יותר מודעות, גם לילדים. יש לי תאומים בני 6, שכל הזמן חשוב להם איך השיער שלהם נראה ואם המכנסיים ארוכים מדי. יש להם את זה לגמרי. אז אימהות, לזרום איתם. יש כאלה שנותנות לילדים ללכת עם תחפושות לגן, אצלי זה לא יקרה".

 מעיין וליעם לוי צילום: דורון גולן
מעיין וליעם לוי צילום: דורון גולן

 

הכתבה מורחבת ביום שישי בעיתון הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות