fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיעור זומבה לזכרה של טל נחום

סיוון משיח תקדיש שיעור זומבה לזכרה של טל נחום שנהרגה בתאונת דרכים במקסיקו ולטובת המאבק להעמדת האחראים לדין

 

טל נחום, נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו. שני הישראלים שהיו עימה נמלטו ממקסיקו ולא לקחו אחריות עד היום. סיון משיח, מדרכת זומבה מהקריות תצטרף לעשרות מוקדים לאורך השבוע הבא שבהם יקדישו מדריכים  שיעור לנחום ויקראו לתמיכה במאבקה של משפחת נחום שמגייסת תמיכה באמצעות פלטרפורמת מימון ההמונים "גיב-בק" ודף פייסבוק.

מיום ראשון הקרוב, ייערך מפגן תמיכה לא שגרתי במסגרתו יקדישו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, שיעורי זומבה לזכרה של טל נחום ז"ל, מתאמנת זומבה שנהרגה בתאונת דרכים במקסיקו. הקדשת השיעור נועדה להעלאת המודעות לטובת המאבק למיצוי הדין עם הישראלים שנמלטו לכאורה לאחר התאונה ממקסיקו, אך עד היום לא הועמדו לדין על אשמתם במקסיקו או בישראל.

משפחת נחום מגייסת תמיכה באמצעות דף הפייסבוק "זוכרים את טל נחום ומחייכים" ופלטפורמת מימון ההמונים "גיב-בק" (מקבוצת הדסטרט), giveback שם ניתן למצוא את הפרויקט תחת השם "צדק למען טל נחום". בקריות, תוקדש שעה לטל נחום ע"י סיוון משיח בשיעור שיתקיים במרכז דני ז"ק בתאריך: 15.3.17 בשעה: 20:00 בערב.

נחום עם הוריה. (תמונה באדיבות המשפחה)
נחום עם הוריה. (תמונה באדיבות המשפחה)

נחום ז"ל, בת 21 במותה, יצאה במאי 2015 לחופשה במקסיקו, שם היא פגשה את עמיתים לעבודה שהכירה כנהגים ומאבטחים בשיירת ראש הממשלה. הם סיכמו לנסוע למחרת לטיול למפרץ בקלאר. השניים שכרו את הרכב, ואחד מהם נהג בו. טל נרדמה במושב האחורי של הרכב.

על פי קביעת משטרת מקסיקו, הרכב נסע במהירות מופרזת של כ 160 קמ"ש תוך שהוא נכנס לנתיב האטה (שבו מותרת מהירות של 40 קמש בלבד). הוא התרסק לתוך אוטובוס שעמד במסלול פניית פרסה. נחום נפצעה אנושות ומותה נקבע כעבור מספר שעות. לאחר התאונה, פעלו השניים לצאת ממקסיקו, מוקדם ככל האפשר ותוך שהם מתחמקים מחקירה.

בתוכנית "עובדה" בערוץ 2, בתחקיר של הכתבת נסלי ברדה הובאו עדויות כיצד השניים מסרו למשפחה גרסאות לגבי מה שקרה. עוד נחשף ב"עובדה" תחת הכותרת "מה שקורה במקסיקו" כי השניים נהגו אחרי לילה רווי אלכוהול וכמעט ללא שינה.

הוריה של נחום; רוני ותמר, משפחתה וחבריה החליטו לפתוח במאבק ציבורי ומשפטי נרחב  על מנת להביא למיצוי הדין עם האחראים למותה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות