fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיא האופנה

שנים רבות עסקה מירי שפירא בביטוח עד שהגיעה לזכרון יעקב והחליטה לפתוח עסק בתחום האהוב עליה. כך נולדה החנות "לגעת ביופי" במתחם "אלון עין שמר פאשן" שבצומת כרכור, בה נמכרים אביזרי אופנה, תכשיטים, תיקים ומתנות בעיצובים שמתאימים לכולם
חנות בוטיק ייחודית. מירי שפירא בחנות "לגעת ביופי". צילום: נירית שפאץ
חנות בוטיק ייחודית. מירי שפירא בחנות "לגעת ביופי" (צילום: נירית שפאץ)

 

מירי שפירא, תושבת זכרון יעקב, היא בעלת חנות הבוטיק הייחודית "לגעת ביופי", הממוקמת במתחם הקניות "אלון עין שמר פאשן" שבצומת כרכור. את החנות היא הקימה לפני 16 שנים במתחם אלונית הישן, ובסתיו האחרון עברה למתחם החדש, הנגיש והמעוצב בסגנון חדיש. "לפני כן עסקתי שנים רבות בתחום הביטוח, באזור תל אביב שבו גרתי אז", היא מספרת, "אחרי שהגעתי לגור באזור הזה, החלטתי לפתוח כאן עסק בתחום האהוב עלי, אסתטיקה".

בחנות נמכרים אביזרי אופנה באיכות גבוהה, בעיקר תוצרת הארץ. ניתן למצוא בה תכשיטי "שבלול" מכסף, תכשיטים משולבים בכסף וזהב בעיצוב עולים מחבר המדינות ותכשיטי אופנה מבית Danon. כמו כן נמכרים תיקים איכותיים מתוצרת הארץ של עמנואל, של נטע שדה, ילידת עין שמר, ושל מעצבות ישראליות צעירות ומוכשרות, צעיפים אופנתיים ומתנות: עטים, חמסות ועוד. מוצרי החנות הם בעיצובים סולידיים שמתאימים לכלל האוכלוסייה המקומית וחביבים עליה. שעות הפתיחה נוחות מאוד: 20:30-09:30 ללא הפסקה, ביום שישי עד 15:00 ובשבתות.

איפה תהיי בעוד 10 שנים?

"אני רוצה להיות פה. אני מאוד אוהבת את החנות, את העבודה, את הקשר, בעיקר עם נשים שנעזרות בי בנושאי איפור ולבוש, ושואלות מה מתאים ללבוש ואיזה תכשיט מתאים לענוד".

חנות בוטיק ייחודית. מירי שפירא בחנות "לגעת ביופי". צילום: נירית שפאץ
חנות בוטיק ייחודית. מירי שפירא בחנות "לגעת ביופי" (צילום: נירית שפאץ)

איך את אוהבת לבלות את שעות הפנאי?

"בתיאטרון ובהרצאות. בתיאטרון באור עקיבא יש הצגות נהדרות, בספרייה בזכרון יעקב יש הרצאות. אני אוהבת גם ללכת לחדר כושר בקיסריה, ומגיעה לשם כמעט כל יום".

מה שימח אותך לאחרונה?

"בתי, תושבת הדרום, היא גננת. היא עשתה עם הורי הילדים בגן משלוח מנות מיוחד לפורים למחלקה האונקולוגית בסורוקה, ובשבוע שעבר היא קיבלה מבית החולים מכתב הוקרה שריגש אותה ואותי עד דמעות".

מה העציב אותך לאחרונה?

"המצב החמור בעולם, עם האיסלם הקיצוני. זה מפחיד ומעציב".

מה נותן לך כוח?

"הנוף המשתקף מחלוני בכל בוקר".

יש לך חיות מחמד?

"כן, שני חתולים".

מוטו לחיים.

"הצלחה בחיים היא בדרך כלל תוצאה של לקיחת אחריות ועשייה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות