המתמודד לראשות עיריית נתניה יוני שטבון ומספר שתיים ברשימה הרצל קרן ערכו השבוע סיור בשוק והתקבלו באהדה ובסקרנות במקום: "השוק הוא חלק מרכז מהאופי של נתניה, ואסור להזניח אותו ולקדם אך ורק את הרשתות הגדולות" אמר שטבון לבעלי הדוכנים:
"אני אקדם את המסחר בעיר בכלל ובשוק בפרט", הוסיף שטבון, "התוכנית שלי היא להפוך את השוק לאזור תיירותי, שיגיעו לבקר בו במיוחד מכל רחבי ישראל וכך גם את מרכז העיר. אנחנו נקדם מקומות חנייה נוספים שיקלו על הקונים, אזורי פריקה לסוחרים, שיפור תשתיות, והכל כדי לאפשר לסוחרים להציג ולמכור את מרכולתם ולתת לקונים חווית קנייה נתנייתית אותנטית".