fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחיין ממגדל העמק זכה באליפות הארץ

גל סטרול ממגדל העמק רק בן 14.5 וכבר נחשב לכישרון עולה בענף השחייה. לאחרונה רשם הישג נאה כאשר ניצח באליפות ישראל 'משחה נדב' במים פתוחים שנערכה בקיבוץ ניר דוד. בתחרות זכה סטרול במקום הראשון לגילאי 14-16 במקצה לשלוש ק"מ.
על דוכן המנצחים. סטרול (צילום עצמי)
על דוכן המנצחים. סטרול (צילום עצמי)

גל סטרול ממגדל העמק רק בן 14.5 וכבר נחשב לכישרון עולה בענף השחייה. לאחרונה רשם הישג נאה כאשר ניצח באליפות ישראל 'משחה נדב' במים פתוחים שנערכה בקיבוץ ניר דוד. בתחרות זכה סטרול במקום הראשון לגילאי 14-16 במקצה לשלוש ק"מ. את הקריירה בבריכה החל סטרול כבר בגן הילדים ועד היום,    9 שנים אחרי, הוא עדיין עושה באופן קבוע את הקו מבית הספר "יערת העמק" שם הוא לומד כיום למושב נהלל שם הוא מתאמן תחת המאמן אנדריי טוט.

על דוכן המנצחים. סטרול (צילום עצמי)
על דוכן המנצחים. סטרול (צילום עצמי)

בכיתה ב' החל להתחרות לראשונה בחייו ואת ההישג הראשון קטף באליפות צפון בגיל 10 כאשר זכה במקום הראשון במקצה 100 גב. את הישג השיא שלו רשם סטרול באליפות הארץ כאשר העפיל לגמר ב' במקצה של מאה פרפר בו התמודדו שחיינים בוגרים יותר. בימים אלה מתכונן סטרול לאליפות הקיץ שם הוא סימן מטרה חדשה לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה.

"אני מתאמן קשה ומקווה להגיע מוכן לתחרויות בקיץ. הגיע הזמן להתחיל להתחרות גם בתחרויות באירופה", אמר סטרול.

ראש העיר אלי ברדה בירך את גל על הישגו ואמר: "גיא מוכיח שהשילוב בין כישרון ויכולת טבעית לבין רצינות, התמדה והשקעה היא השילוב המנצח וזה נכון לכל תחום בחיים" .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות