fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחייה: יוסי שכנר הלך לעולמו

המנהל המיתולוגי של מכבי קרית ביאליק שחייה ב-34 השנים האחרונות נפטר ביום שישי אחרי מחלה קשה
יוסי דואק
יוסי דואק (צילום: נחום סגל)

ביום שישי בבוקר נפטר יוסי שכנר בבית חולים רמב"ם בחיפה אחרי שניהל מאבק עיקש במחלת הסרטן משך למעלה משנה. הלווייתו התקיימה ביום ראשון בבית העלמין בצור שלום. שכנר היה אמור לחגוג בחודש ספטמבר את יום הולדתו ה-67. כמחצית מחייו הוא הקדיש לאגודת מכבי קרית ביאליק שחייה. לפני 34 שנים הוא הצטרף לוועד הורי השחיינים של האגודה, אחרי שבנו בכורו, אייל, הצטרף לאגודה כשחיין. אחרי שנתיים הוקמה הנהלה והוא היה אחד מחבריה. אחרי שנתיים נוספות מונה שכנר ליו"ר עמותת השחייה, תפקיד שמילא מאז משך 30 שנה במסירות רבה. הוא הפך עם הזמן לדמות מיתולוגית אהובה, בזכות אופיו הנוח, אהבת הזולת והאהבה הרבה לאגודה.

עם הזמן השתלב גם בנו השני שי כשחיין באגודה וכל המשפחה נרתמה למען האגודה, כאשר אשתו נאווה עזרה מאחורי הקלעים בכל הנדרש בארגון וניהול האגודה. שכנר עצמו עבר קורס שופטים והיה ידוע בכל הארץ כמזניק בכל התחרויות הגדולות בארץ, תפקיד שמילא משך שנים רבות. הוא גם היה שופט ראשי בתחרויות ואף שפט בתחרויות בינלאומיות. לפני למעלה משנה חלה שכנר במחלת הסרטן. הוא היה אופטימי לכל אורך הדרך והאמין שיצליח להתגבר על המחלה. ואולם בשישי האחרון כוחו לא עמד לו והוא נפטר.

ביוני 2012 קיבל שכנר מגן הוקרה, מהמו"ל של "הד הקריות", ומ"מ ראש עיריית קרית ביאליק יוסי דואק, בטקס ספורטאי השנה של "הד הקריות", על מפעל חייו באגודת מכבי קרית ביאליק. שכנר התרגש מאוד, כאלף צופים שנכחו בטקס קיבלו אותו במחיאות כפיים סוערות. יהי זכרו ברוך.

יוסי שכנר ז"ל מקבל מגן הוקרה מיוסי דואק ושלמה לונדון
משמאל: יוסי שכנר ז"ל מקבל מגן הוקרה מיוסי דואק ושלמה לונדון (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות