fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שוק הדירות בפרדס חנה-כרכור הוא הפורה ביותר בין יישובי הסביבה"

אלון אשר, זכיין רימקס פרדס חנה, נותן את הזווית שלו על שוק הנדל"ן המקומי בשנה שהסתיימה ומעריך מה יקרה כאן בשנת 2016. הצפי: המחירים יעלו
מרכז פרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)
מרכז פרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)

 

"בתום שנת 2015 אנו רואים כי פרדס חנה-כרכור עולה מדרגה מבחינת שוק הנדל"ן", אומר אלון אשר, זכיין רימקס פרדס חנה, "מחירי הדירות ביישוב טיפסו והגיעו לממוצע של 1,400,000 שקלים השנה. כמו כן, היקף העסקאות בשנת 2015 חצה את רף ה-500 עסקאות בשנה, וזאת בפרדס חנה-כרכור בלבד".

מרכז פרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)
מרכז פרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)

 

אשר מספק פירוט על הבנייה ביישוב ועל המחירים הממוצעים: "לשכונות כמו נווה פרדסים וחלומות כרכור התווספו מאות יחידות דיור חדשות על ידיד חברות בנייה מובילות בארץ, וחלק מהדירות נמסרות בימים אלה לאכלוס, בעיקר דירות של 4 ו-5 חדרים. מחיר ממוצע לדירת 3 חדרים יד שנייה עומד על כ-735,000 שקלים. מחיר ממוצע לדירה חדשה 4 חדרים עומד על כ-1,250,000 שקלים. מחירם הממוצע של בתים צמודי קרקע חדשים עומד על כ-1,790,000 שקלים, בעוד שמחירם של צמודי קרקע יד שנייה עומד על כ-1,750,000 שקלים. חשוב לציין כי רמת המפרט עלתה, וכיום הבניינים החדשים מאופיינים בלובי עשיר, מחסנים צמודים, מתקנים עבור הדיירים ופארקים. בתחום הדירות יד שנייה נרשמה עליית מחירים הנובעת מחוסר היצע בשוק לאור הביקושים הקיימים. בנוסף, ניתן להבחין כי שוק הדירות בפרדס חנה~כרכור הוא הפורה ביותר מבין יישובי הסביבה (קיסריה, בנימינה, זכרון יעקב ואור עקיבא)".

ולמה אנו מצפים בשנת 2016 בפרדס חנה~כרכור בתחום הנדל"ן? "פרדס חנה-כרכור בהחלט על המפה, הן בגלל הקרבה לכל הכבישים המרכזיים וגישה נוחה לרכבת, והן בגלל אופי היישוב שנותר פסטורלי, מה שגורם להרבה זוגות צעירים ומשפרי דיור להגיע לכאן. לכן, אנו נצפה לעליית מחירים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות