fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטר לחולת פרקינסון: "הייתי גורר את רכבך, הנכים חושבים שהם מנהלים את המדינה"

מכתב לקראת תביעה הוגש נגד שוטר שענה בגסות לאישה נכה מפרדס חנה
השוטר התעמר בנכה. עו''ד רן שפירא 3 צילום אופיר הייב
השוטר התעמר בנכה. עו''ד רן שפירא 3 צילום אופיר הייב

מכתב לקראת תביעה הוגש לאחרונה למשטרת ישראל, שעיקרו שוטר עם פה גדול מדי שגער בחולת פרקינסון תושבת פרדס חנה כרכור לאחר שהעזה להתלונן על קנס שהטיל עליה. לפי המכתב, השוטר אמר לאישה "אם הייתי יכול הייתי גורר לך את  הרכב. אתם הנכים חושבים שאתם מנהלים את המדינה!".

על מכתב הדרישה שנחשב חריג במיוחד חתום עורך דין רן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג-שפירא. האישה, בעלת תו נכה בשל מצבה הבריאותי הקשה, החנתה לפני מספר שבועות את רכבה על  המדרכה ברחוב בחיפה, לדבריה משום שלא נמצאה חניה אפשרית ונגישה עבורה באזור.

על  פי עדותה, היא החנתה את רכבה כך שלא הפריע למעבר הולכי רגל והשאירה את תו הנכה על רכבה כמקובל. אך מששבה לרכבה, הופתעה לגלות דו"ח בסך 250 שקלים בגין חניה אסורה. כשפנתה לשוטר אקראי שעמד בסמוך למקום בשאלה מדוע קיבלה דו"ח בהיותה נכה, נענתה לדבריה בגסות בנוכחות חבריה. במכתב צוין שהשוטר המעורב בתקרית איננו השוטר שרשם את הדו"ח.

בצר לה, פנתה האישה לעו"ד  שפירא, אשר נטל על עצמו את הטיפול בעניינה ללא תשלום. שפירא שלח מכתב למרכז השירות לטיפול בדו"חות תנועה במשטרת ישראל, ובו דרישה  לבטל את הדו"ח בטענה להיותו מנוגד לדין.

לדבריו, "אם אכן קרו הדברים כמתואר, מדובר בהתנהלות בזויה וקשה של נציג רשויות המדינה כלפי אישה נכה שכל חטאה היה בכך שהסבה את תשומת לב השוטר לכך שהדו"ח שניתן לה אינו הגון".

פיקוח עירוני בחניית נכה צילום עצמי
פיקוח עירוני בחניית נכה צילום עצמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות