fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שוטרים חשמלו אותי עם שוקר והרביצו לי בים"

רוחצים הותקפו באלימות על ידי שוטרים בחוף קונטיקי נתניה
ליאור חכמון ורפי ימין (צילום: עצמי)
ליאור חכמון ורפי ימין (צילום: עצמי)

בשבת אחרי הצהרים הפתח ויכוח בין שלושה מתושבי נתניה לבין שוטרים לאחר שרחצו בחוף לא מוכרז ונקנסו.  ליאור חכמון, אדיר מדעי וחן דנינו ובנות זוגם  בילו בחוף קונטיקי. לאורך החוף הסתובבו פקחים והוציאו אנשים שנכנסו לרחוץ בו. כאשר הוציאו את אחד המתרחצים ורצו לתת לו דו"ח התערבו החברים וביקשו שלא יירשם דו"ח.  מיד התפתח עימות עם השוטרים.

ליאור חכמון ורפי ימין (צילום: עצמי)
ליאור חכמון ורפי ימין (צילום: עצמי)

על מה שקרה אחר כך מספר חכמון:  "השוטרים חשמלו אותי בשוקר חשמלי והרביצו לי. את אדיר אזקו בלי שום סיבה ומשם התחיל הבלגן. היינו בשוק ממה שעשו לאדיר. השוטר משך אותו כמו כלב ואני צרחתי עליו שאין לו זכות לעשות כזה דבר. במיוחד לאחר שאדיר התחנן ואמר שהוא בא עם השוטרים. חן דנינו עמד בצד וצרח על הפקחים והשוטרים מה לעזאזל הם עושים, ואז תוך כדי הבלגן ,קפץ עליו שוטר משום מקום ,וממרחק של 10 ס"מ ריסס לו את כל הפנים בגז פלפל".

בהמשך הובלו השלושה בניידת כשהם אזוקים בידיים וברגליים לתא המעצר במשטרת נתניה. "האשימו אותנו בתקיפת שוטר ובסיוע לבריחה. טרטרו אותנו עד אחת בלילה. בבוקר לקחו אותנו לבית המשפט בפתח תקווה בזינזאנה ושם הודיעו לנו שאנחנו בכלל לא נשפטים. משכו אותנו עוד ארבע שעות, זו ממש התעללות, שוחררנו ביום ראשון בשעה חמש אחר הצהרים.

השוטרים האלה לא יודעים להתנהג. אנחנו בני שלושים ויותר, אנשים מן הישוב, לא אלימים ולא שיכורים. מי שהיו אלימים הם השוטרים. לנו זו התקלות ראשונה עם משטרה. אני מוכר כשחקן כדורסל,  אדיר הוא בעל מספרה וחן הוא מורה".

אריה מדעי אביו של חן כתב בפייסבוק: "מה שאירע בחוף קונטיקי ביום שבת צריך להדליק נורה אדומה לקברניטי העיר היפה הזאת וכדאי שראש העיר תיתן את הדעת בנושא השיטור בעיר על שימוש בכוח לא סביר רק להצדיק את המדים. הבן שלי גלש באזור שמותר לגלישה ואיך שהוא יצא מהמים אזקו אותו וגררו אותו לניידת בכוח בטענה שהיה שתוי. הוא ביקש שיבדקו אותו בינשוף והם סירבו. כמו כן חברו של בני אדיר חטף שוקר חשמלי בגופו, קיבל מכות, וריתקו אותו לקרקע. וכל זה למרות שהרים ידיים. וחבר נוסף שריססו אותו בפלפל חריף לעיניים ללא הצדקה".

ממשטרת מרחב השרון נמסר בתגובה: "ממשטרת ישראל נמסר כי בתאריך ה-30.7 התקבלה במשטרת ישראל קריאה לסיוע מפקח של הרשות המקומית בחוף סירונית בנתניה שביצע פעילות אכיפה במקום. הפקח שנתקל בהתנגדות של האזרחים, הזעיק כוח משטרתי ובמקום התפתח  אירוע שתוצאותיו עדיין נחקרות. לאור הטענות שעלו, העבירה משטרת ישראל את חומר החקירה לבדיקת מח"ש".

ן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות