fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבע שנות מאסר נגזרו על יניב קקון

יניב קקון
קקון. צילום אלכס הובר

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) את עונשו של הכוראוגרף יניב קקון וגזר עליו שבע שנות מאסר. בנוסף יפצה את אחת הקורבנות ב-60 אלף שקלים ואת הנערה השנייה ב-20 אלף שקלים. בהסדר הטיעון שנחתם עם קקון בחודש ינואר השנה הודה בעבירות אינוס קטינה, מעשה סדום ומעשים מגונים בשתיים מתלמידותיו, בנות 14 ו-16.

תזכורת: קקון נעצר בחודש מאי 2017 בחשד שביצע תקיפה מינית ואונס של תלמידות שלמדו אצלו באקדמיה לריקודים סלוניים ולטיניים MoonDance בכרמיאל.  המתלוננת הראשונה טענה במשטרה כי במשך חודשים ארוכים נוצלה מינית על ידי המורה. בהמשך הגיעה תלונה נוספת.

יניב קקון צילום אלכס הובר
יניב קקון צילום אלכס הובר

לקקון (33), שהתפרסם בתכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים, יוחסו אונס ומעשי סדום בבנות 14 ו-16. הוא הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות על אישומים מופחתים.

בבית המשפט אמרה אז, הסנגורית של קקון עו"ד עידית רייכרט: "הייתה מערכת יחסים. ההר הוליד עכבר". הסנגורית הוסיפה: "היום הודה מרשנו בעובדות כתב אישום שתוקן באופן משמעותי. מחשדות מופרכים בגין ניצול מיני בעשרות מקרים במספר רב של נערות כפי שנטען בתחילה הורשע מרשנו בסופו של יום בשני אישומים בלבד בשתי נערות  כאשר באחד האישומים הודה בניסיון למעשה מיני ובאישום האחר הודה בעובדות כתב אישום מרוכך מאד.

הסדר הטיעון מבטא הן את קשיי הראיות  שהיו בתיק, הן את הסכמת שתי המתלוננות להסדר ולתיקון  ובעיקר את הירתמו של מרשנו להליך טיפולי בו מצוי כבר למעלה משבעה חודשים מאז שהוגש כתב האישום."

עו"ד עידית רייכרט  שמייצגת את קקון: "בית המשפט בגזר דינו דחה את בקשת המאשימה להחמיר עם הנאשם ולהטיל עליו עונש מאסר דו-ספרתי ומצא כי יש להתחשב בנטילת האחריות המלאה, בהליך השיקום שהנאשם נרתם אליו, בהבעת החרטה ובהמלצות גורמי הטיפול השונים. העונש שהוטל עליו קשה לעיכול, ודאי למי שזו מעידתו הראשונה, אולם יכול היה להיות חמור פי כמה לו הייתה מתקבלת כאמור עמדת המאשימה. יחד עם זאת, צר לנו כי הדרך השיקומית הארוכה והכנה שעבר הנאשם לא זכתה למלוא המשקל הראוי והמכובד כשלדעתנו היה נכון לסטות ממדיניות הענישה במקרה מיוחד זה. לכן, ובשל כל הנסיבות המקלות המפורטות בגזר הדין, בהחלט נגיש ערעור".

עו"ד תמי אולמן המייצגת את אחת המתלוננות: "גזר דין ראוי לעבירות שעשה יניב קקון בקטינה!
העבירות שביצע כלפיה הן חמורות ביותר ולאחר ההודיה שלו בהן, וללא ניהול משפט, קיבל את עונשו!
עוד מיכאל חיון מתעתד לתבוע אותו בגוין הנזקים הרבים שקרו למרשתי בעקבות התקיפות המיניות כלפיה לאורך השנים בהיותה קטינה חסרת אונים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות