fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שביל נחל הגדורה יהיה חלק מתוכנית הפיתוח התיירותית

אלי דוקורסקי ויריב לוין. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי ויריב לוין. צילום: דוברות העירייה

שר התיירות, יריב לוין, ערך השבוע ביקור בקרית ביאליק והתארח בלשכתו של ראש העירייה, אלי דוקורסקי, לדיון על פיתוח תיירותי אזורי. בפגישה בין השניים עלו לדיון נושאים הקשורים לפיתוח תיירות אזורי תוך תפיסה רעיונית של חיבור שמורות הטבע והנחלים באזור לפארק מטרופוליני. לוין נענה לבקשתו של דוקורסקי לכלול את שביל נחל הגדורה (טיילת פרס) בתוכנית הממשלתית החדשה לפיתוח דרך תיירותית לאורך ישראל. מדובר בשביל שנפרש לאורך של כשמונה קילומטרים ועובר דרך כל העיר. דוקורסקי הציג לשר את תוכניתו לחבר בין שביל נחל הנעמן עם שביל נחל קישון באמצעות שביל נחל הגדורה ובכך לאפשר להולכי רגל, רצים ורוכבי אופניים, נתיב בטיחותי בחיק הטבע.

אלי דוקורסקי ויריב לוין. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי ויריב לוין. צילום: דוברות העירייה

דוקורסקי ציין כי הוא רואה חשיבות רבה בפיתוח תיירות פנים באזור, לכן התוכניות של משרד התיירות להקמת רכבת מאזור הצ'ק פוסט לכרמל והחיבור בין הנחלים יאפשר לתיירים לעבור בקלות בין הכפרים הדרוזים דלית אל כרמל ועוספיה ועד עכו העתיקה.

דוקורסקי הציג לשר את כוונתו להפעיל תוכנית להשכרת אופניים בעיר ולהנגיש כלי תחבורה זה לכלל התושבים. עוד סיכם עם השר כי משרד התיירות יסייע למימוש תוכנית בניין העיר החדשה, מתחם לב העיר, המאפשרת להקים מלון בעיר. השר לוין הדגיש את חשיבות הקמת בתי מלון בפריפרייה לצורכי תיירות פנים, אירוח משלחות המגיעות למפעלים בסביבה ואף קיום אירועים משפחתיים. לצורך קידום הפרוייקטים הוחלט להקים צוותי עבודה משותפים לעירייה ולמשרד התיירות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות