fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשימה משותפת ליהודים וערבים תתמודד על מקום במועצת העיר כרמיאל

אחרי שכשלה בבחירות הקודמות, תנסה רשימת קשת כרמיאל צדק חברתי בראשות עורך הדין נזאר בכרי להשיג לפחות מנדט אחד בבחירות
מתוך עמוד הפייסבוק של קשת כרמיאל

רשימה יהודית-ערבית, קשת כרמיאל צדק חברתי, תתמודד בבחירות המקומיות הקרובות בכרמיאל על מקום במועצת העיר. עבור הרשימה המעורבת, בראשות עו"ד נזאר בכרי, זהו הניסיון השני להיכנס למועצת העיר כרמיאל. בבחירות הקודמות בשנת 2013 זכתה הרשימה ב567  קולות.

פנינו לעו"ד בכרי במספר שאלות לקראת הבחירות הקרובות : לשאלה מה מהות הקמפיין שלהם השיב: "אנחנו פונים לתושבי העיר בכל הערוצים, באמצעות הקמפיין והפעילים שלנו, מנסים להסביר לתושבים כי אנחנו הופכים את השותפות להזדמנות".

 

לשאלה האם כבר חתמו הסכמים או ניהלו משא ומתן עם מי מהמתמודדים  לראשות העירייה השיב עו"ד בכרי: "לעניין המועמדים לראשות העיר, טרם ניתנה החלטה וככל ותהיה פניה רשמית של מי מהמועמדים נשקול אותה, אך בינתיים אנחנו לא תומכים באף אחד".

לסיכום: מה הסיכויים שלכם להצליח הפעם , בניגוד לבחירות הקודמות, להיכנס למועצת העיר? "הסיכויים שלנו לקבל ייצוג במועצת העיר גבוהים מאד, אנו זוכים בתמיכה רחבה מהרבה קהילות בעיר כי יש לנו אג׳נדה חברתית שרבים מהתושבים מוצאים ברשימת קשת כאלטרנטיבה הכי ברורה לקידום הצדק החברתי ולחיזוק השותפות על בסיס שוויוני ללא הבדלים של גזע, דת מין וכו׳, וכי רק עם קשת כרמיאל כל תושב נחשב".

בהודעתם מציינים חברי הרשימה מספר נושאים על סדר היום של הרשימה: "אנו שואבים את השראתנו מרעיונות ליברליים וסוציאל-דמוקרטיים לכל אורך ההיסטוריה המודרנית, אשר שמו את חירותו, שוויונו, רווחתו, וזכויותיו של האדם – במרכז, לפני דת, לפני לאום, לפני זהות שבטית. אנו מאמינים ברעיונות ובדרך שהתוו לנו מנהיגי עולם רודפי שלום וצדק, אשר משנתם והנהגתם הובילו לשינויים חברתיים בדרכי שלום. אנו רואים עצמנו גם ממשיכי דרכם של קבוצות שלום ושוויון, אשר פעלו באזורנו מתקופת המנדט הבריטי, דוגמת פעילי "ברית שלום", ועד ימינו אלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות