fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק 372 מתושבי הקריות ניגשו למכרז מחיר למשתכן בקרית מוצקין  

למכרז נרשמו בסך הכל 6604 אזרחים מתוכם 6232 אינם בני המקום
פרויקט סימפוני. משכנות האומנים קרית מוצקין (הדמיה: חברת עמרם אברהם)
פרויקט סימפוני. משכנות האומנים קרית מוצקין (הדמיה: חברת עמרם אברהם)

תוצאות מכרז מחיר למשתכן במוצקין מפתיעות. רק 372 מתושבי הקריות המכונים "בני המקום", ניגשו להגרלה לדירות מוזלות. בסך הכל השתתפו במכרז  6604 אזרחים, מתוכם, 6232 אינם בני המקום. השבוע מדווחת חברת הנדל"ן עמרם אברהם כי התקבלה רשימת הזוכים בפרויקט "מחיר למשתכן" במתחם כורדני בקרית מוצקין, בו זכתה. החברה תקים חמישה בניינים בבנייה מדורגת, בני 8 – 7 קומות, בכל בניין 26 דירות בפרויקט שייקרא "סימפוני".

מתחם כורדני המשתרע על שטח של 833 דונם ונועד לבניית 3500 יחידות דיור. נכון להיום שווקו כ – 1820 דירות בתוספת 1028 יחידות הדיור האחרונות ששווקו במסלול מחיר למשתכן.

תמהיל הדירות מגוון; 5, 4, 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.  שטח ממוצע של דירות 3 חדרים יהיה כ – 80 מ"ר והן ימכרו במחיר של החל מ – 780 אלף שקלים, שטח ממוצע של דירות 4 חדרים יעמוד על כ – 100 מ"ר והן ימכרו במחיר של החל מ – 900 אלף שקלים.

פרויקט סימפוני. משכנות האומנים קרית מוצקין (הדמיה: חברת עמרם אברהם)
פרויקט סימפוני. משכנות האומנים קרית מוצקין (הדמיה: חברת עמרם אברהם)

סמנכ"ל השיווק בחברה עדי גייר: "מדובר בהגרלה עם מחיר נמוך לפרויקט איכותי והיה צפוי שהיא תמשוך מספר רב של נרשמים.  עוד כי, במהלך חודש אוגוסט יזומנו הזוכים למשרדי החברה לפי סדר הזכייה שנקבע בהגרלה שנערכה ע"י משרד השיכון והבינוי על מנת לבחור את דירתם.

 אלון עמרם בעלים ומנכ"ל החברה מוסיף: "אנו מצפים שהפרויקט יקודם במסגרת המדיניות הממשלתית החדשה כמה שיותר מהר, ללא הצבת קשיים ובירוקרטיה מיותרת, מה שיאפשר לחברות הזוכות בנייה בהקדם האפשרי, זאת על מנת לאפשר לזכאים שרכשו לגור בדירות בהקדם האפשרי.

הוא מציין עוד, כי החברה נערכה לספק שירות ראוי לכל הממתינים, ותקפיד על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת יושם הדגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה לרכוש דירה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות