fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רק מישהו עם מוח כל כך מעוות יכול לעשות דבר כזה"

במרפאה וטרינרית בקרית חיים נאבקים על חייו של גור כלבים שהוצת באחד הכפרים הערביים. הווטרינר, ד"ר זיו יהב: "אין טעם להגיש תלונה במשטרה, כי הם לא יעשו שום דבר"
ד"ר זיו יהב והגור הפצוע. צילום: ליטל רלף
ד"ר זיו יהב והגור הפצוע. צילום: ליטל רלף

אכזריותו של האדם כלפי בעלי חיים שוברת שיאים חדשים. גור כלבים כבן ארבעה חודשים נמצא בסוף השבוע, זועק מכאב, מתחת למכונית באחד הכפרים הערביים הסמוכים לקריות, לאחר שהוצת בידי אדם. פעיל למען בעלי חיים, שהבחין בו ושמע את זעקותיו, הזעיק פעיל נוסף מקרית אתא. השניים הצליחו לחלץ את הגור, והוא מאושפז כעת במצב קשה במרפאה הווטרינרית "במבי" בקרית חיים, שם נאבקים על חייו.

ד"ר זיו יהב, בעלי המרפאה: "הכלב מקבל משככי כאבים חזקים. חבשנו אותו בתחבושות מיוחדות שעוזרות לשקם את העור, כדי שנוכל להגיע למצב שנוכל לנתח אותו. הוא הגיע במצב קשה מאוד, רזה וחלש. הוא מחובר לאינפוזיות ומקבל טיפול צמוד 24 שעות ביממה. בכל רגע יש לידו מישהו שדואג לו".

ד"ר זיו יהב והגור הפצוע. צילום: ליטל רלף
ד"ר זיו יהב והגור הפצוע. צילום: ליטל רלף

גם צוות המרפאה – ד"ר מריה נמקינה והאסיסטנטית ליטל רלף – נרתם למשימה. השתיים מגיעות גם בזמנן החופשי על מנת לטפל בגור הפצוע. ד"ר יהב: "כמו כל יצור חי שזקוק לחום ואהבה, כך גם הגור הפצוע. הוא מקבל תשומת לב וחיבוקים מצוות המרפאה בתקווה שזה יעזור לו להחלים מפצעיו הקשים".

לדברי ד"ר יהב, זה המקרה השלישי של שריפת כלבים באותו הכפר שמגיע אליו לטיפול מציל חיים. "אין טעם להגיש תלונה במשטרה, כי הם לא יעשו שום דבר", אומר ד"ר יהב, שמממן מכיסו הפרטי את הטיפולים בגור, "רק מישהו עם מוח כל כך מעוות יכול לעשות דבר כזה. כשמישהו עושה דבר כזה, הוא יודע שלא יתפסו אותו וזה לא מפריע לו להמשיך במעשיו. עד שלא תקום צעקה גדולה, שום דבר לא ישתנה".

מאז פתח את המרפאה הווטרינרית שלו לפני כ-15 שנים, ראה ד"ר יהב הרבה זוועות. "אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הזוועות שאנחנו חווים מההתעללויות בבעלי חיים, זה משהו שאי אפשר לעכל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות