fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפתעה לשבת: רפי ימין פרש ממועצת העיר

רפי ימין צילום רן אליהו
חבר מועצת העיר רפי ימין הודיע היום (יום ו') במהלך טקס סיום תחרות הגלישה על פרישתו ממועצת העיר. זה קרה מיד לאחר הכרזת המנצח באליפות העולם בגלישת גלים – תחרות בינלאומית שימין היה מהיוזמים להבאתה לנתניה. במקומו של ימין תכנס למועצת העיר תרצה גרינפלד מסיעת נתניה אחת  מי שכיהנה בעבר  כמנהלת אגף החינוך. ימין כך נראה התאכזב שמרים לא קידמה אותו כסגן בשכר ועכשו הולך לעשות לביתו לאחר חמש שנים של התנדבות.
רפי ימין הגולש. צילום עצמי
רפי ימין הגולש. צילום עצמי

ימין כבר החליט לפני חודש על הפרישה, החזיק את זה בבטן וחיכה לסיום הפרויקט המנצח שלו בתחום הגלישה. בדף הפייסבוק שלו הוא פרט: "בשנים האחרונות קידמתי, פעלתי ועשיתי, למען העיר נתניה בהתנדבות מלאה ובאהבה רבה כחבר מועצה ואני גאה בדרך הענפה שעשיתי. לאחר מעל לחמש שנים כחבר מועצת העיר ועשייה רבה שאני יכול להיות גאה בה, פעלתי בתחום הצעירים, הנוער, החופים, במרכז העיר ובמגוון תחומים נוספים לאחר חשיבה רבה אני מודיע על פרישתי ממועצת העיר. תודה ענקית לחברי לסיעת נתניה אחת ולמועצת העיר בשתי הקדנציות. תודה לראש העיר מרים פיירברג איכר על הגיבוי, התמיכה והאמונה לאורך כל הדרך מבחינתי זהו כבוד גדול שהייתי לצידך.  תודה רבה למשפחתי ואשתי היקרה שפרגנה מכל הלב לאורך הדרך. בשלב הזה זה הזמן לחזור להיות בעל, אבא, להתפרנס, לגלוש וליהנות קצת מהשקט".

ימין נבחר למועצת העיר באוקטובר 2013, ברשימת "נתניה אחת" בראשותה של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר. דמות דומיננטית ופעיל ציבור בולט. במסגרת תפקידיו כנבחר ציבור שימש כמחזיק תיק הצעירים, כמחזיק תיק מרכז העיר.

"רפי ציפה לקבל את המינימום וזה סגן בשכר. רפי ציפה ובצדק לקבל "הכרת הטוב" ולהיות סגן ראש עיר בשכר! ומגיע לו!
לא רק שלא קיבל סגן בשכר, אלא שלא נותר לו תפקיד ביצועי ראוי.
לכן רפי עשה את הדבר הנכון מבחינתו! מעתה רפי לא "מוקד 106" אלא רפי יעשה לביתו" אומר עו"ד יוני ג'ורנו מי שהתמודד בבחירות למועצת העיר.

"רפי, היית חבר מועצה מדהים! נאמן לציבור ולאמת שלך. אתה חבר טוב ויקר, חלקנו יחד המון חוויות" כתבה שירי חגואל חברתו של ימין לסיעת נתניה אחת במועצת העיר בחמש השנים האחרונות.

"מאוד עצוב לעיר נתניה שאתה עוזב, הערת את העיר ושינית את התפיסה לגבי צעירים. הטבעת חותם לתמיד. בחרת לסיים בסוף תחרות הגלישה הבינלאומית שאתה יזמת לפני 4 שנים והיית כל כך מזוהה איתה! סיום של מנצח! עצוב לי  מאוד שאתה עוזב את מועצת העיר, שהיתה הבית שלך בחמש השנים האחרונות. אבל תמיד תישאר חלק ממשפחת נתניה אחת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות