fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רעידת אדמה פוליטית בכרמיאל: האם עדי אלדר מראה לרינה גרינברג את הדלת החוצה?

בכרמיאל רוחשות שמועות כי יו"ר האופוזיציה משה קונינסקי בדרך לקואליציה. סגניתו של אלדר, רינה גרינברג : "ארבע שנים נתתי לו לעשות מה שהוא רוצה, אבל עכשיו הוא החליט שהוא יכול להכתיר יורש בלי לשאול אותנו. הוא לא מתייעץ איתנו"
רינה גרינברג , עדי אלדר ושמעון פרס
צילום אלכס הובר

הקלחת הפוליטית בכרמיאל רוחשת בשבועות האחרונים, סביב האפשרות כי יו"ר האופוזיציה בכרמיאל משה קונינסקי  יעבור לקואליציה של ראש העירייה עדי אלדר.

בחודש אוקטובר 2018 יתקיימו הבחירות המוניציפליות, כבר מיום שלישי החלו  בקבוצות וואטס אפ גועשות שמועות: "מהפך בעיריית כרמיאל, עדי אלדר מפטר את רינה גרינברג וממנה את משה קונינסקי לסגן ראש העיר ובכך מכין אותו לראשות העיר בבחירות הבאות..", נכתב. אין זו הפעם הראשונה שנפוצות שמועות סביב יחסיהם של ראש העירייה וממלאת מקומו, אלא שהפעם נראה כי הדברים מקבלים מפנה אסטרטגי חשוב ולא מדובר בעוד שמועה.

מקורבים לראש העיר מסרו: "יש התקרבות בין קונינסקי לעדי . אכן המצב הטוב ביותר היום הוא הרחבת הקואליציה על בסיס הקואליציה הקיימת. אלדר שוקל את צעדיו לגבי ההתמודדות שלו ולכן לא החליט מה לעשות". אלדר אישר: "אני שוקל את צעדי לקראת הבחירות הבאות. באשר לרינה מערכת היחסים ביני לבינה היא מקצועית ונשענת על הערכה הדדית. כמו בכל מערכת יחסים יש בה עליות וירידות"

לנצח? רינה גרינברג , עדי אלדר צילום אלכס הובר
לנצח? רינה גרינברג , עדי אלדר צילום אלכס הובר

 

ככה לא מתנהגים

רינה גרינברג בתגובה לצפון~1 : "הם אומרים שאני לא רוצה להתמודד. הוא  (אלדר, ע"ר) מחליט,  והוא לא שואל אותנו, לא מתייעץ אתנו. ארבע שנים נתתי לו לעשות מה שהוא רוצה, אבל עכשיו הוא החליט שהוא יכול להכתיר יורש בלי לשאול אותנו. הוא לא מתייעץ איתנו. שהציבור ישפוט אם קונינסקי טוב יותר. אנחנו שנה וחודשיים לפני הבחירות. ארבע שנים נתנו לו את כל הגיבוי. אני חששתי ב-2013 לרוץ אתו ביחד אבל הוא נשבע שנלך ביחד עד סוף הקדנציה. חצי שנה אחרי הבחירות כבר התחילו הבעיות.  הוא צריך את נבחרי הציבור שיתמכו, שיצביעו.  בסיעה שלנו יש שבעה אנשים. יכול להיות שקונינסקי הכי מתאים בעולם, אבל זו לא הדרך. יש תהליך ולא ככה צריך להיות. איתי מסכימים עוד שמונה אנשים. לעדי יש זכויות רבות, הוא בין בוני העיר וחילוקי דעות בעבודה יש תמיד. אחרי 25 ביחד, אנחנו מתנהגים כמו זוג נשוי, אך אני מאמינה שהכל יסתדר. יש לנו עוד שנה לסיים את קדנציה אני מאוד שמחה שחברי הסיעה וחברי המועצה מסיעות אחרות תומכים בי , זה נותן לי אוויר".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות