fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רינה גרינברג: "אני מתמודדת לראשות העירייה"

ממלא מקום ראש עיריית כרמיאל רינה גרינברג התלבטה תקופה ארוכה והחליטה להתמודד בבחירות המוניציפליות ב-28 לאוקטובר 2018
רינה גרינברג , שמעון פרס ועדי אלדר
צילום אלכס הובר

רינה גרינברג ועדי אלדר עם הנשיא

מ״מ ראש העירייה, רינה גרינברג, הכריזה על התמודדותה בבחירות הבאות לתפקיד ראש העירייה.  הבחירות יערכו ב-28 לאוקטובר 2018 . גרינברג בחרה להכריז על כך  בדף הפייסבוק שלה: ״תושבי כרמיאל היקרים. לאחר שיקולים רבים ולחצים של הציבור הגעתי להחלטה להתמודד לראשות עיריית כרמיאל בבחירות הקרובות. אני מודה לאלפי תושבי כרמיאל על העידוד והתמיכה״.

בתקופה האחרונה התערערו היחסים בין ראש העירייה עדי אלדר וגרינברג  על רקע ניסיונו של אלדר לצרף את יו"ר האופוזציה משה קונינסקי לקואליציה. צעד שנתפס על ידה  כאיום על מעמדה לקראת הבחירות הקרובות. לגרינברג גם נודע כי אלדר מתכוון להמליץ על קונינסקי כיורשו המועדף בבחירות הקרובות, זאת לאחר שהבטיח לגרינברג את תמיכתו בבחירות הקודמות אם תחליט להתמודד בעתיד.

בשיחה עם צפון -1 אומרת גרינברג: "אני התלבטתי הרבה זמן, אבל הלכתי לזה. אחרי הרבה זמן קיבלתי החלטה, היו לי די הרבה התלבטויות אבל מקווה שהכל יהיה בסדר. עדי הפעם לא מתכוון ללכת על זה גם אם הוא לא מודה. עדי כבודו במקומו מונח הוא עשה הרבה למען העיר, אני מעריכה את עדי הוא עשה הרבה למען העיר, פיתח עיר יפה . אני נותנת לעדי הרבה כבוד כרמיאל לא נראית עיר פריפריה, הרבה בזכותו והרבה מאוד בזכות אנשים שהיו סביבו.  הייתי 25 שנה לידו ועוד ארבע שנים ללא שכר, אבל הוא בחר להמליץ על מישהו אחר. בעבר הוא הבטיח לי: אם אני לא מתמודד ואת תתמודדי אני אתמוך בך. עכשיו הוא לא, זו החלטה שלו.

איך את מרגישה לקראת השנה, הקרבה שתהיה שנת בחירות?

אני מרגישה שיש לי כוחות, שיש לי מטרה, וזה ייתן לי עוד כוחות ובריאות. הרבי מלובביץ שלא היו לו ילדים, אמר פעם שכל בני הקהילה שמגיעים  אליו הם כולם הילדים שלו.

"אני גם מסודרת יש לי בית, תהיה לי פנסיה, אבל אני מרגישה שאני רוצה לעשות עוד כמה דברים. הייתה לי תקופה קשה ועשיתי הכל כדי לראות אולי אני אצא לפנסיה, אולי אסע. בסוף הציבור שמכיר אותי ביקש ממני. פנה אלי ואני חשבתי לעצמי מה אני אשב בבית ? לבד? אני אנסה, אם הציבור יבחר בי אז אבחר , לא אבחר אלך הביתה. אני 25 שנה בעירייה עברתי את כל הפרויקטים, וכל הוועדות, אני יודעת לעשות, אני קשובה.  אין ספק שיש לי עוד הרבה לתרום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות