fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רותם ינאי הכריז: אני מתמודד על ראשות העירייה

נכון להיום, עומד מספר השואפים לכס על על חמישה: רינה גרינברג, משה קונינסקי, רותם ינאי, רותם בז'רנו וגיורא שצקין
רותם ינאי - צילום יותם באלוה
רותם ינאי - צילום יותם באלוה

סגן ראש עיריית כרמיאל (ללא שכר), רותם ינאי הודיע ביום ראשון השבוע במפגש תושבים ופעילים, כי בכוונתו להתמודד על ראשות העירייה. נכון להיום, עומד מספר השואפים לכס על על חמישה: רינה גרינברג, משה קונינסקי, רותם ינאי,רותם בז'רנו וגיורא שצקין.

בבחירות האחרונות התמודד ינאי על מקום במועצת העיר מטעם הבית היהודי. הוא היה אנונימי למדי, אך הצליח לצבור שני מנדטים. לאחר הבחירות מונה לסגן ראש העירייה וקיבל לידיו את ניהול המחלקה לתרבות וחינוך ערכי, מחלקה שלא הייתה קיימת עד אז. בסוף השנה שעברה, בעקבות מחלוקות קשות עם ראש העירייה עדי אלדר, בעיקר על רקע הצבעתו נגד התקציב, הודח ינאי מכל סמכויותיו, אך החליט להישאר בקואליציה ובתפקידו.

רותם ינאי - צילום יותם באלוה
רותם ינאי  (צילום: יותם באלוה)

 

ינאי אמר בכנס, כי הוא נחשב לחבר מועצה פעיל ויצירתי במיוחד, החתום על אינספור יוזמות, פרויקטים ופעולות לכל תושבי העיר כמו "כרמיאל עולה לירושלים",  5 אחוז הנחה בארנונה למשרתים במילואים (יוזמה משותפת עם חברי מועצת עיר נוספים – ער"ה), שיפוץ ובניית מרחבי למידה חדשניים במוסדות החינוך ועוד. בהיותו חבר מפלגת הבית היהודי, בראשות נפתלי בנט, ואוחז בתפקיד אזורי בצפון, ינאי מוכר גם כיוזם צעדות ומפגני תמיכה במדינת ישראל ובחיילי צה"ל בהזדמנויות שונות. הוא גם מעיד על עצמו כי שם למטרה עליונה את חיזוק ההתיישבות היהודית בכרמיאל.

"בחודשים האחרונים אני זוכה למאות פניות של תושבים, לפרגון, לאהדה ולדחיפה אליה לא נחשפתי בעבר. בכל העולם, גם בארץ, מתפתח דור חדש של מנהיגות צעירה ואחרי 30 שנה הגיעה העת לניהול ולהתנהלות חדשה בעיר, לקידום סדרי עדיפויות שונים, לשקיפות, למנהיגות, לדו שיח ושיתופיות בין תושבים וקהילות,  וליכולת לרתום שותפים שפועלים למען הכלל, לרווחתם של כל תושבי כרמיאל. העיר בה גדלתי ושאני כל כך אוהב מייחלת לזריקת מרץ של התחדשות, רעננות ויצירתיות, קידום תעסוקה, חינוך, אמנות ותרבות, תעשיית הייטק ומעל הכל להנהגה ישרה ועניינית" אמר ינאי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות