fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים שינוי

גד זאבי. צילום - כתום צלמים
גד זאבי. צילום - כתום צלמים

עמותת שינוי בחיפה יצאה בקמפיין ציבורי המיועד להגברת המודעות לצורך בשינוי בחיפה. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, פרסום על אוטובוסים, מודעות בעיתונות המקומית המודפסת, באתרי אינטרנט מקומיים, תשדירים ברדיו ופעילות ברשתות החברתיות.

העמותה הוקמה על ידי תושבי חיפה ובהם אנשי עסקים, אנשי חינוך ואקדמיה, סטודנטים, ואנשי חברה ושכונות. בין מייסדי העמותה ניתן למצוא את אנשי העסקים גד זאבי, משה גרידינגר, אלי גולדהר, מנכ"ל רפא"ל לשעבר, גיורא שלגי איש ההייטק דן וילנסקי, מנכ"ל עיריית נתניה לשעבר צביקה רק, ליאורה בירנהק מרכוס ועוד רבים וטובים בעלי ניסיון עסקי רב שנים. כחלק מהקמפיין תזמין העמותה את כל תושבי חיפה שהעיר יקרה להם להצטרף לשורותיה.

גד זאבי. צילום - כתום צלמים
גד זאבי. צילום – כתום צלמים

הקמפיין יציג נתונים המלמדים על ההתדרדרות החמורה במצבה של העיר חיפה והמתבססים על ניתוח  מעמיק של כלכלנים בראשותו של הכלכלן הבכיר ובעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר דוד בועז.

העמותה תציג תכנית אסטרטגית לשינוי יסודי בחיפה ותתמוך ציבורית במועמד לראשות המקומית שיאמץ את התוכנית.

גד זאבי ממייסדי העמותה, "חיפה, היא אחת הערים עם הפוטנציאל הגדול ביותר בארץ, אך יחד עם זאת חיפה סובלת מבעיות תעסוקה, הגירה שלילית מהעיר ובמיוחד של צעירים. כמו כן  חיפה סובלת מזיהום אוויר ומירידה באיכות החיים. העיר סובלת גם מקיפאון כלכלי ונסיגה באיכות החיים וברמת השירותים לתושב בכל תחום: חינוך, תחבורה, איכות סביבה, תשתיות ורווחה. וחסרה תכנון לטווח ארוך לתיקון ליקויים אלו".

עמותת "שינוי בחיפה" חרטה על דגלה ליזום ולתכנן את השינויים הנדרשים שייטיבו עם העיר, כאשר המטרה המרכזית, החזרתה של חיפה להיות המטרופולין של הצפון, עיר מרכזית, מובילה ומושכת.

בכוונת העמותה, לתת פתרונות תעסוקה, שדרוג החינוך והאקדמיה, תכנון מתאר של בנייה במטרה ליצור אינטגרציה בין ההר לים, פיתוח ושדרוג שירותים קהילתיים, הגברת וחיזוק רווחת התושב בדגש על תרבות ופנאי וכל זאת על מנת לעצור את ההגירה שלילית מהעיר עשרות בשנים וליצור הגירה חיובית של צעירים ומשפחות אל העיר.

העמותה גייסה את טובי המומחים בארץ ובעולם, כולם ילידי חיפה ובהם היועץ הכלכלי דוד בועז והאדריכל האורבני הבינלאומי משה ספדי להכנת תכנית כלכלית וחברתית, קצרת מועד וארוכת מועד, לפיתוח העיר חיפה. התכנית תושק על ידי חברי העמותה, במהלך חודש מאי 2018.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות