fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית עכו: "אני מוכן לבטל את הסכם הגג"

איום על עצירת הבנייה. ראשי האשכול (צילום: יח"צ)
איום על עצירת הבנייה. ראשי האשכול (צילום: יח"צ)

ראשי אשכול רשויות גליל מערבי: ״אם לא יהיה פתרון לבעיות התחבורה, נעצור היתרי בנייה וקליטת אוכלוסייה״

מועצת אשכול רשויות גליל מערבי התכנסה היום (שלישי) לישיבה מיוחדת בראשות יו"ר האשכול וראש עיריית עכו, שמעון לנקרי ומנכ"לית האשכול, יעל רון, לדיון בתכניות העבודה לשנת 2019. במהלך סקירת התכניות ואישורן עלה נושא התחבורה בגליל המערבי ובמסגרת הדיון הוחלט כי אם לא תהיה התקדמות משמעותית עם משרד התחבורה בתכנון תחבורה ציבורית ובנושא תשתיות כבישים,  יישקלו מגוון צעדים כולל עצירת פעילות הועדות המקומיות והמרחביות לתכנון ולבנייה במתן היתרי בנייה. זאת על מנת שלא לייצר עומסים נוספים על תשתיות התחבורה.

 איום על עצירת הבנייה. ראשי האשכול (צילום: יח"צ)
איום על עצירת הבנייה. ראשי האשכול (צילום: יח"צ)

במהלך הדיון סקר משה דוידוביץ, ראש מועצה אזורית מטה אשר ויו״ר צוות תכנון ואסטרטגיה באשכול, את הנושאים שהועלו בפגישה עם משרד התחבורה וקבינט הדיור לפני כשבועיים ודיווח: ״נושא הרכבות בנהריה ובעכו לא על סדר היום מבחינת משרד התחבורה, להרחבת כביש 4 יש כבר תכנון אך משרד התחבורה לא מתקצב את הביצוע, על כביש 6 לא ידעו לתת לנו שום מידע קונקרטי, ואני מציע שאם לא תהיה התקדמות משמעותית בזמן הקרוב, כולנו ביחד נחליט שאנחנו מקפיאים כל בנייה חדשה ולא מוציאים היתרי בנייה״.

יו״ר האשכול שמעון לנקרי תמך בהצעה וסיכם: ״לעכו אין בעיית נגישות כמו לישובים אחרים בגליל המערבי אבל לא יכול להיות שמנהריה לעכו עומדים בפקק. אני מוכן להצטרף לכל מאבק אזורי בכדי לתת פתרונות למצוקות האזור. אם לא תהיה התקדמות רצינית של משרד התחבורה לא יהיו יותר היתרי בנייה בעכו ואני מוכן גם לבטל את הסכם הגג״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות