fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית חדרה: על גברים ונשים כאחד להיאבק באלימות נגד נשים

פרח לנשות העיר. יום המאבק אשתקד. צילום: עיריית חדרה
פרח לנשות העיר. יום המאבק אשתקד. צילום: עיריית חדרה

ראש העירייה צביקה גנדלמן מרחיב את המאבק באלימות נגד נשים והצהיר כי מאחר שתופעת האלימות ורצח נשים היא בעיה של כלל האוכלוסייה, תעודד עיריית חדרה עובדות ועובדים כאחד להצטרף למאבק. בהנחיית גנדלמן תאפשר העירייה גם לעובדים שיבחרו להפגין במחאה נגד תופעת האלימות כלפי נשים, לשבות ללא ניכוי משכרם.

עיריית חדרה מביעה את תמיכתה במחאת הנשים שתתקיים ביום שלישי, ונכללת ברשימת הרשויות המקומיות שהודיעו כי לא ינכו יום חופש לעובדות שישבתו במחאה על אלימות כלפי נשים. כאמור, בהנחיית ראש העירייה הורחב המאבק בחדרה ויכלול לא רק עובדות עירייה אלא גם עובדים, כולל עובדים בחברות העירוניות וגופי הסמך.

גנדלמן: "הגיע הזמן שנפעל כחברה בכל דרך אפשרית נגד תופעות אלימות מכל סוג, ובתוך כך נגד אלימות כלפי נשים. האלימות כנגד נשים חוצה גבולות, מעמדות ומגזרים, וכולנו – גברים ונשים כאחד – חייבים להיאבק בכל כוחנו כדי לעצור את התופעה לפני הקורבן הבא".

ביום שלישי תקיים עיריית חדרה עצרת מחאה ברחבת העירייה, ובנוסף תעמיד אוטובוסים לרשות עובדי ועובדות העירייה המעוניינים לקחת חלק בעצרת המחאה המרכזית שתתקיים בשלישי בערב בתל אביב.

יצוין כי גם ביום המאבק הבינלאומי אשתקד הנחה ראש העירייה על השתתפות של עובדים ועובדות כאחד בפעילות הסברה, ובמסגרת זו יצאו עובדי עירייה, מנהלי אגפים והפיקוח העירוני, והעניקו פרח לנשות העיר, ומדבקה שעליה הוכרז: "חדרה אומרת לא לאלימות נגד נשים".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות