fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש סיעת הירוקים מתמודד לראשות עיריית חיפה

אביהו האן. צילום: יח"צ
אביהו האן. צילום: יח"צ

ראש סיעת הירוקים במועצת העיר חיפה, אביהו האן הודיע השבוע באופן רשמי כי יתמודד לתפקיד עיריית חיפה בבחירות הקרובות שיערכו בסוף חודש אוקטובר השנה. בכך מצטרף האן למתמודדים נוספים על ראשות העירייה כמו דוד עציוני, ניר שובר ועינת קליש רותם.

אביהו האן. צילום: יח"צ
אביהו האן. צילום: יח"צ

"החלטתי להתמודד על תפקיד ראש העירייה מתוך הניסיון הרב שצברתי בתפקידי הציבוריים והניהוליים" אמר האן "מתוך ראייה רחבה של טובת וצרכי כל תושבי חיפה ואני מאמין ביכולתי לעשות זאת בצורה הוגנת, שקופה, משתפת, דואגת לכלל ולפרט ללא משוא פנים,  תוך יכולת ביצוע מוכחת. אנחנו הסיעה היחידה שפעלה עם התושבים ולמענם בקדנציה האחרונה".

השבוע מונה שרגא ויצמן לתפקיד מנהל המטה של יונה יהב, ראש העירייה המכהן, לבחירות הקרובות. שרגא ויצמן פרש לאחרונה לגמלאות מחברת החשמל לאחר שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברה, ביניהם חבר הנהלת חברת החשמל, מנהל תחנת הכוח בחיפה ותפקידים נוספים כלל ארציים, אשר כללו אחריות על מאות עובדים ותקציבי עתק של מיליארדי שקלים בשנה. שרגא ויצמן מהנדס מכונות בוגר אוניברסיטת ניו-יורק ומוסמך לימודי מינהל עסקים למהנדסים מאוניברסיטת חיפה. "זה כבוד גדול עבורי לנהל את המטה של מי שמוביל את העיר הזו ומצעיד אותה לעתיד טוב יותר ולשיפור איכות החיים של תושביה. אני משוכנע בכוחו של ראש העיר לזכות בקדנציה נוספת ולהמשיך בעשייה" מסר ויצמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות