fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש מועצת בנימינה גבעת עדה החדש נכנס לתפקידו

מחויב לכולם. מהישיבה. צילום: נירית שפאץ
מחויב לכולם. מהישיבה. צילום: נירית שפאץ

אתמול התכנסה מועצת בנימינה גבעת עדה לישיבה מיוחדת שבה נכנס לתפקידו ראש המועצה החדש, איתי ויסברג, שנבחר לתפקידו ב-13.6 לאחר קמפיין בחירות שנערך בעקבות מותו של ראש המועצה פינקי זוארץ ז"ל במהלך כהונתו. ויסברג זכה בבחירות ב-48% מהקולות הכשרים.

ויסברג פתח את דבריו בהודעה כי נציגי מנהל מחוז חיפה והצפון לא יכלו להגיע בשל אירועים משפחתיים בלתי צפויים, ולכן עליו להשביע את עצמו לתפקיד. לאחר שנשבע והתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולמועצה, אמר ויסברג: "אני מודה למי שבחר בי ומכבד את מי שלא, שמעכשיו אני שייך לו לא פחות מאשר למי שהצביע לי, ומחויב לו אולי אפילו טיפה יותר. אני רוצה שאנשים ירגישו שאני מחויב להם. אני מאחל לחברי המועצה שנושא התגמול המגיע להם, שעלה לאחרונה בכנסת, יישא פרי. ראוי שיתוגמלו". ויסברג פרש את האני מאמין שלו: "מבחינתי, כל התנהלות עניינית מולי תיענה בענייניות, גם אם היא חורגת מדרישות החוק, אך אם אני מזהה התנהלות שאינה עניינית, אני נסוג חזרה לדרישות החוק. אני מאמין בשקיפות. אשמח מאוד אם נגיע לשיתוף פעולה מסביב לשולחן. לא על כל דבר נסכים, וזה לגיטימי. עלי האחריות לנסות לגייס את כולכם, ואם זה לא אפשרי, לפחות לנסות לעבוד עבור כולם".

מחויב לכולם. מהישיבה. צילום: נירית שפאץ
מחויב לכולם. מהישיבה. צילום: נירית שפאץ

חברת האופוזיציה אפרת מזרחי בירכה את ויסברג ואמרה בין השאר: "איתי יקר, בהצלחה. בנימינה גבעת עדה זקוקות להצלחה. אנחנו, נבחרי הציבור, כאן כדי לעזור לך. יש לך חברי מועצה נפלאים, נאמנים ואחראים, כסף בקופה, חבורת מתנדבים עצומה, תושבים נהדרים, ושנה ו-3 חודשים לפעול למעננו. לפני שבוע השתנה תוארך מנבחר ציבור למשרת ציבור. הציבור הוא אדונך. אנו, 4 חברי האופוזיציה, ננהג כפי שנהגנו בתחילת הקדנציה, נסייע לכל מהלך נבון ויעיל ונציף כל בעיה הקשורה ליישוב. אני מאחלת לך שדלתך תהיה פתוחה, שקיפות ויושרה לציבור. תוצאות הבחירות ברורות, בנימינה בחרה אחד, גבעת עדה בחרה אחר. אנו בפועל שני יישובים. בנימינה, אחותנו הגדולה, מסתכלת בקנאה על היוזמות הגבעת עדיות, וגבעת עדה זועקת שקולה יישמע. אני תקווה כי גם אתה, איתי, מבין זאת כעת לעומק, יותר משהרגשת בתחילת הבחירות. שנה ו-3 חודשים הם זמן מספיק להקשבה והבנה". חבר האופוזיציה שלומי סלמה, שהתמודד מול ויסברג במערכת הבחירות, איחל לו בהצלחה, והוסיף: "אם ניתן לסייע במה שצריך, בשמחה".

לאחר מכן אושרה נציגותו של ויסברג בוועדה המרחבית לתכנון ובנייה, אושרו פרוטוקולים של ועדות תמיכות ואיכות סביבה ואושרו תב"רים, כולם פה אחד. ויסברג עדכן את חברי המועצה בנוגע להתקדמות פרויקט הסדרת התנועה בבנימינה ובנוגע למאבק הגז האזורי שמועצת בנימינה גבעת עדה הצטרפה אליו, וציין בהקשר זה כי לדעתו יש למצות את יכולותיו של איגוד ערים לאיכות סביבה שרון כרמל לייצג את היישובים במאבק כגוף משפטי, דבר שעדיין לא נעשה. "איגוד ערים אפילו לא כונס לדיון חירום. דיון כזה אמור להתקיים בקרוב, ונדרוש בו מהאיגוד להפעיל את המהלכים הנדרשים", ציין ויסברג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות