fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן הצביע: קורא לתושבים לממש את זכותם ולהצביע

צביקה גנדלמן בקלפי. צילום: עיריית חדרה
צביקה גנדלמן בקלפי. צילום: עיריית חדרה

ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן, הגיע הבוקר (ג') לקלפי והצביע בבחירות לרשויות המקומיות. קודם לכן לקח גנדלמן את הוריו המבוגרים ניצולי השואה להצביע בקלפי נגישה. גנדלמן קרא לתושבי העיר חדרה לנצל את יום השבתון כדי לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע בקלפיות.

יו"ר סיעת "העיר של כולנו" בן חיים הגיע לקלפי עם רעייתו סמדר ולצדם מועמדי הסיעה כדי להצביע בקלפי שבשכונת מגוריו, בית אליעזר בחדרה. "היום חדרה אומרת כן לעיר מובילה ומשגשגת: כן לאיצטדיון חדש, כן למתחם בילויים וחי לילה לצעירים, כן לנגישות לנכים, כן לגני לבריכת שחייה ומשחקי טניס, כן לפתרון למצוקת הפקקים בגשר אולגה, וכן לעיר ירוקה ואיכותית", אמר בן חיים.

ניר בן חיים ומשפחתו בקלפי. צילום: פרטי
ניר בן חיים ומשפחתו בקלפי. צילום: פרטי

לא פחות מששה מועמדים מתמודדים השנה על ראשות העיר חדרה. לצד גנדלמן, העמידו עצמם לבחירת הציבור גם חברי האופוזיציה שירלי עודד, יניב דרי ואוהד מרחב. מתמודדים נוספים הם מנכ"ל העירייה בעבר איקי צור, ומועמד הליכוד גדי אריאלי.

121 קלפיות הפרושות ברחבי חדרה,נפתחו ב-7:00 ותשארנה זמינות עבור התושבים עד לשעה 22:00. הבאים לקלפיות מתבקשים להביא איתם תעודה מזהה – תעודת זהות, רשיון נהיגה או דרכון. בבחירות הקודמות עמד שיעור ההצבעה בחדרה על 45%, והתקווה היא כי יום השבתון שהונהג במדינה יביא להשתתפות רבה יותר של הציבור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות