fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום שאחרי הבחירות: ישיבות מועצת העיר בקרית מוצקין יהיו הסוערות ביותר

חיים צורי | צילום: דורון גולן
חיים צורי | צילום: דורון גולן

 

63 קלפיות יעמדו לרשותם של 37,871 בעלי זכות בחירה בעיר, שהפעם יוכלו לבחור בין שלושה מועמדים לראשות העירייה: ראש העירייה המכהן, חיים צורי, שזכה בבחירות הקודמות ב-87.73 אחוז מקולות הבוחרים, ומולו: אבי רוטמן וציקי אבישר.

רוטמן התמודד בעבר לראשות העירייה והפסיד, אולם הוא אינו מוותר ומתמודד פעם נוספת. אבישר, שהיה בעבר דובר העירייה, מתמודד אל מול מי שהכניס אותו לתפקיד. צורי ואבישר מנהלים ביניהם מלחמה פוליטית מרירה שכוללת תלונות במשטרה ותביעות הדדיות.

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי (צילום: יח"צ)
חיים צורי (צילום: יח"צ)

מערכת הבחירות בקרית מוצקין אופיינה בשימוש נרחב ברשתות החברתיות, הפצת "פייק ניוז" ושימוש באתרי חדשות אנונימיים שאינם כפופים לחוקי האתיקה של העיתונות, על מנת להלעיט את הציבור במעשיות במסווה של חדשות. מלבד הקרב על ראשות העירייה, מתנהל קרב קשה מאוד על מקום במועצת העיר, המונה 15 חברים.

רשימת "הבית היהודי" התפצלה לשתיים – סיעת "הבית היהודי" וסיעת "לב", ושתיהן הסיעות מתמודדות על מקום במועצת העיר. סיעת הבית היהודי חתמה על הסכם עודפים עם "רוח חדשה" של אבישר, לאחר שצורי קרא לציבור הדתי לתמוך בסיעת "לב".

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן (צילום: עצמי)
אבי רוטמן (צילום: עצמי)

האופוזיציונר הוותיק במועצת העיר, יוסי פדידה, הוסיף כמספר 2 לרשימה שלו את תא"ל (מיל') מאיר חן, שניהל מערכות של מיליארדי שקלים במסגרת תפקידו במשרד התחבורה. פדידה תומך בצורי לראשות העירייה, אך אינו חושש להתעמת איתו, לעיתים בטונים מאוד גבוהים. העימותים בין השניים בישיבות מועצת העיר הפכו לדבר שבשגרה בקדנציה האחרונה.

דבר אחד בטוח. בקרית מוצקין שלאחר הבחירות ישיבות מועצת העיר יהיו הסוערות ביותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות