fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: מי יזכה ב-ל"ב של הדתיים?

בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן
בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן

ככל שמתקרב מועד הבחירות לרשויות המקומיות מחפשות הסיעות את הסממנים שיבדלו אותן מאחרות ויאפשרו לציבור הבוחרים לזהות אותן בקלות ברגע האמת מאחורי הפרגוד של הקלפי.

בקרית מוצקין מתחולל כעת מאבק סביב האות "ב", בין סיעת לב בראשות בומה ברח"ד לבין הבית היהודי בראשותו של נחום מזוז.

בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן
בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן

ברח"ד רוצה שבפתק ההצבעה עבורו יופיעו צמד האותיות ל"ב, מה שיקל על ציבור הבוחרים למצוא את השם בין שאר פתקי ההצבעה. עם זאת האות ב' שייכת למעשה לבית היהודי שעד לא מזמן מי שעמד בראשו היה ברח"ד שאף השתמש בה בבחירות הקודמות למועצת העיר.

כיום עומד מזוז בראש סיעת הבית היהודי שמשתמשת באות ב' באישור המפלגה, על מנת לסמן את פתק ההצבעה עבורה.

ברח"ד קיבל אישור מתנועת ישראל ביתנו להשתמש באות ל' בתנאי שתוצמד אליה אות נוספת והוא תכנן להשתמש בצמד האותיות ל"ב כפי שעשה בבחירות הקודמות. אולם מפלגת הבית היהודי מסרבת לאפשר לו להשתמש באות ב' שמזוהה עימה. במידה ולא יצליח לקבל אישור להשתמש באות ב' יאלץ ברח"ד להיפרד גם מהאות ל' ולמעשה למצוא אות או צמד אותיות שיציינו את הרשימה שבראשה הוא עומד.

"הכל תלוי כעת בראשי מפלגת הבית היהודי" אמר ברח"ד "והם אמורים לקבל החלטה בנושא עד תחילת השבוע. מדובר בקנוניות לשמה ואני ממש לא צפיתי התנהגות כזו ואנחנו ממשיכים להתעקש". בומה הודיע עוד כי במידת הצורך הוא שוקל לפנות לערכאות משפטיות על מנת לפתור את העניין.

נחום מזוז. צילום: דורון גולן
נחום מזוז. צילום: דורון גולן

מנגד, גורמים בבית היהודי בקרית מוצקין הודיעו לא נראה שהמפלגה תאשר לברח"ד את השימוש באות ב' בעיקר לאור פרישתו של ברח"ד מסניף הבית היהודי בעיר לאחר שמזוז נחבר במקומו ליו"ר הסיעה ולמי שיוביל אותה לבחירות

המקומיות. "נעשה הכל כדי שהוא לא יקבל את האות שהוא רוצה" הודיעו אותם גורמים "לא יכול להיות שאחרי שהוא פרש מהבית היהודי הוא עוד רוצה שנעזור לו". את התייחסותו של מזוז לא ניתן היה להשיג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות