fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: "נהגים מגיעים לפה ופשוט משתינים עלינו"

נהג מונית מטיל שתן בפתח הבניין ברחוב דוד פנקס. צילום: פרטי
נהג מונית מטיל שתן בפתח הבניין ברחוב דוד פנקס. צילום: פרטי

בישראל כמעט ולא קיימים שירותים ציבוריים והתופעה של הטלת שתן בצידי הדרכים ובחצרות הפכה להיות חלק מהנוף הישראלי. לדיירים ברחוב דוד פנקס הפכה התופעה הזו לפגיעה באיכות החיים לאחר שתקופה ארוכה משמש הבניין שלהם כמקום להטלת שתן.

"זה כבר הפך להיות חלק מהחיים שלנו פה", מספר אחד הדיירים, "במשך כל שעות היום והלילה, נהגים מגיעים לפה ופשוט משתינים עלינו, פשוטו כמשעו. ניסינו לבקש מהם כל הרבה פעמים שיפסיקו אבל זה ממש לא מזיז להם ואפילו כאנשים מאיימים לצלם אותם ולהפיץ את התמונות זה לא מעניין אותם, הם אפילו לא מתייחסים אלינו. מעבר לזה שהריח הוא בלתי נסבל ולפחות בחורף יש גשם שקצת מנקה את הטינופת, בקיץ זה פשוט זוועה".

מכתב הבקשה לעירייה של דיירי רחוב דוד פהקס
מכתב הבקשה לעירייה של דיירי רחוב דוד פהקס

סמוך לבניין יש גם מועדונית לילדים בגיל בית ספר יסודי מה שמוביל לכך שהילדים וההורים שבאים לאסוף אותם, נאלצים פעמים רבות לחזות בעל כורחם בתופעת "הישראלי המכוער". "ניסינו לפנות לעירייה אבל גם זה לא עזר", מספר הדייר, כבר לפני כעשרה חודשים, אחרי שכבר נמאס לדיירים לחיות עם ניחוח השתן, הם פנו לעירייה במכתב "אי אפשר לקום כל בוקר לראות את הזוועה" הם כתבו "יש לנו ילדים קטנים, הם אפילו לא יכולים לצאת לחצר הבית ביום יפה לשחק מהריח שיש".

נהג מונית מטיל שתן בפתח הבניין ברחוב דוד פנקס. צילום: פרטי
כך זה נראה. פתח הבניין ברחוב דוד פנקס. צילום: פרטי

מעיריית קרית ים נמסר: "בעירייה מודים לתושבים על הפניה ומדגישים כי הם רואים את הדברים בחומרה רבה. מיד עם קבלת הדיווח יצר מנהל אגף הפיקוח העירוני קשר עם המתלוננים כדי לקבל את מלוא הפרטים ואף ביקש מהם לדווח באופן מיידי לאנשי השיטור העירוני בכל מקרה מסוג זה המתרחש ליד ביתם. בעיריית קריית ים מקפידים מאוד על אכיפת החוק בכלל ובנושא איכות הסביבה בפרט וכך  גם במקרה זה. במקביל מבהירים בעירייה כי מעולם קודם לכן לא נתקבלה במוקד העירוני כל תלונה מסוג זה וגם המכתב המצורף לא הגיע מעולם לעירייה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות