fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים מציגה: הפקת חנוכה מקורית במחיר סמלי

"הקוסם". צילום: עיריית קרית ים
"הקוסם". צילום: עיריית קרית ים
נשנה הרביעית ברציפות, מוציאה לפועל עיריית קרית ים בשיתוף רשת המתנסים הפקת ילדים מקורית לילדים בחג החנוכה במחיר סמלי. לאחר שלוש שנים של הצלחות, נשלמות בימים אלה החזרות להפקת ההצגה "הקוסם" שתועלה השנה בקריית ים בחנוכה ומיועדת לכל ילדי העיר והסביבה.
"הקוסם". צילום: עיריית קרית ים
"הקוסם". צילום: עיריית קרית ים
ההצגה היא עיבוד מקורי ומוסיקלי לסיפור הקלאסי "הקוסם מארץ עוץ" והוא מביא את סיפורם של דורותי טוטו, הדחליל ואיש הפח במסע קסום ומיוחד בארץ עוץ בעקבות הקוסם המסתורי. בהפקה בבימוים של גל חיון, בוגר בית צבי וארז ביטון משתתפים השנה עשרות שחקנים כולם חברי סדנת התיאטרון של קריית ים.
לדברי ראש העיר דוד אבן צור, אשר פרש את חסותו גם השנה על ההפקה, נועדה היוזמה להבטיח לילדי העיר בחג החנוכה בילוי תרבותי איכותי במחיר סביר .
בעירייה מקווים להקל בדרך זו על ההורים בהתמודדות עם הוצאות החג הכבדות והמחירים הגבוהים של הצגות הילדים.
כחלק מהיוזמה העירונית ולאור הצלחת היוזמה בשנים האחרונות מעמידה העירייה לטובת ההפקה את היכל הספורט של בית הספר עלומים אשר בו תועלה ההצגה מספר פעמים מידי יום ובמחיר סמלי של 30 שקל בלבד לכרטיס.
"אין שום הצדקה לכך שההורים יידרשו להוציא מאות שקלים כדי לקחת את ילדיהם להצגות החג ובמיוחד בימים אלה של משבר כלכלי וקיצוצים בכל המשק" אמר אבן צור והוסיף "אני רוצה להבטיח שלכל ילד בעיר תהיה הזדמנות לבלות בחג ולהרגיש את אווירת חג הניסים" הדגיש ראש עיריית קריית ים אשר הביע את ביטחונו כי יוזמה מקומית ומקורית זו תביא לעיר גם השנה משפחות וילדים רבים מכל האזור אשר יירצו ליהנות מאירוע תרבותי במחיר שווה לכל נפש.
בשנה שעברה נאלצו המפיקים להוסיף סדרה של הצגות נוספות על אלה שתוכננו בשל הביקוש הרב והשנה מתוכננות להתקיים כבר עתה כעשר הצגות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות