fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: הפקחים רושמים דוחות חניה, התושבים זועמים

פקחי עיריית קרית ים בשוק העירוני (צילום: דורון גולן)
פקחי עיריית קרית ים בשוק העירוני (צילום: דורון גולן)

מתיחות שוררת בשבועות האחרונים בין הסוחרים והקונים בשוק העירוני בקרית ים לבין פקחי העירייה שבתקופה האחרונה רושמים דוחות למכוניות שחונות בניגוד לחוק.

השוק העירוני בקרית ים מתקיים כבר שנים רבות וניתן למצוא בו ירקות ופירות, מוצרי צריכה שונים ועד למוצרים יד-שנייה. הוא ידוע במחיריו הזולים יחסית לעומת רשתות השיווק והאוכלוסייה שמגיעה אליו היא ברובה ממעמד סוציואקונומי נמוך שמחפשת את המחירים הנמוכים. הוא הועתק למקומו הנוכחי לפני כמה חודשים לאחר שבמקום הקודם נעשות עבודות תשתית והרחוב הוא למעשה רחוב ללא מוצא.

לדברי הסוחרים, במהלך השבועות האחרונים מגיעים פקחים של העירייה בסביבות השעה עשר וחצי בבוקר ורושמים דוחות למכוניות שחונות בשטח המסומן באדום-לבן, שהינו אסור לחניה. "רק מי שמגיע לשוק חונה כאן" טוענים הרוכלים "זה לא מפריע לאף אחד ולא חוסם את החניות של השכנים. אף פעם לא שלחו לפה פקחים ובטח שלא שלחו לשוק הישן ששם הכל היה פרוץ".

דוח חניה שרשמו פקחי עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
דוח חניה שרשמו פקחי עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

ביום שישי שעבר הגיעו פקחי העירייה ורשמו דוחות וכאשר ניסו הסוחרים לצלם את הפקחים בעבודתם אמר להם אחד הפקחים כי אסור להם להשתמש בתמונות. בואם של הפקחים עורר כעס רב בקרב באי השוק ואחד מהם שהבחין בדוח שהוצמד לשמשת מכוניתו חיפש את הפקחים על מנת להתעמת איתם אולם אלו כבר עזבו את המקום.

מעיריית קרית ים נמסר בתגובה: "כידוע חניה במקום המסומן באדום לבן היא עברה על החוק המסכנת חיי אדם. נהג המחנה את רכבו במקום כזה צפוי לקנס או לכל עונש אחר הקבוע בחוק.כל מי שסבור אחרת מעודד עבריינות על החוק. בנושא  צילום הפקח, הצילום ברשות הרבים אמנם מותר אך זאת כל עוד הצילום אינו פוגעני והמצלם אינו פולש למרחב הפרטי. הצמדת מצלמה לפניו של כל אדם ובמיוחד לעובד ציבור כגון פקח עירוני בעת מילוי תפקידו היא בהחלט בבחינת פגיעה בפרטיות הגובלת בתקיפה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות