fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: העירייה מקדמת תוכניות  להתחדשות עירונית

הדמיה של רחוב גלעד, באדיבות העירייה
הדמיה של רחוב גלעד, באדיבות העירייה

בעקבות מאמציו של ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, לעודד ולקדם את ההתחדשות העירונית  בודקים בימים אלה בעירייה שורה של הצעות של יזמים לשורה של פרויקטים בתחום זה.

כחלק מריכוז מאמץ זה הצליח אבן צור לשכנע את משרדי הממשלה להכליל את שכונת אג"ש בפרויקט, עובדה אשר יכולה לקדם בצורה משמעותית את פיתוח העיר ויישום פרויקט ההתחדשות העירונית, כפי שקרה כבר ברחוב ז'בוטינסקי בעיר.

במסגרת מדיניות זו של אבן צור יופקדו בתוך חודשים ספורים התוכניות להקמת שכונת מתחם האצטדיון בקרבת שכונת בנה ביתך אשר בה מתוכננות לקום לפחות 750 יחידות דיור והיא עתידה להיות אחת השכונות המתקדמות והיוקרתיות בעיר.

הדמיה של רחוב גלעד, באדיבות העירייה
הדמיה של רחוב גלעד, באדיבות העירייה

במקביל הוצגה השבוע בפני ראש העיר תכנית חדשנית נוספת להתחדשות עירונית ברחוב גלעד  אשר לפיה יהפוך המתחם למבנה אייקוני ייחודי הצופה לים מצד אחד ומהווה את שער הכניסה לעיר מצד שני.

אבן צור ברך על שלל היוזמות הנמצאות בהליך מתקדם של קבלת אישורים והתחלות בניה וציין כי בתוך חמש שנים לכל היותר תשנה קריית ים את פניה לבלי הכר.

במקביל מתקדמות והולכות גם התוכניות להקמת מרכז לאומנויות הבמה בקרבת פארק זבולון אשר אמור להיות משכנו החדש של הקונסרבטוריון העירוני וכן להוות אודיטוריום עירוני. את המבנה מתכנן האדריכל אילן פיבקו ועל פי כל הערכות הוא עתיד להיות אחד המבנים הייחודים והבולטים לאורך חופי מפרץ חיפה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות