fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק תקים צוות חשיבה לטיפול באופניים החשמליים

קנס לבעל חנות אופניים שהפר את הסגר | צילום: פוטוליה
קנס לבעל חנות אופניים שהפר את הסגר | צילום: פוטוליה

בישיבת ועדת התחבורה של קרית ביאליק שנערכה השבוע אמר ראש העירייה אלי דוקורסקי, כי הוא עוקב בדאגה רבה בעלייה הניכרת בשיעור ההיפגעות מרכיבה על אופניים חשמליים: "ככל שהכלי נעשה יותר ויותר פופולרי בקרב בני הנוער, כך עולה שיעור התאונות בו. רוכבי האופניים לרוב לא חובשים קסדות, מגני ברכיים ומרפקים, לא משתמשים בפנסים או מחזירי אור, נוסעים במהירות גבוהה ללא התייחסות לתנאי התאורה והכביש".

דוקורסקי ציין כי שימוש באופניים חשמליים מהווה סכנה הן לרוכב והן לעוברי האורח ומעלה את הסוגייה של אחריות הורית לנושא. בעקבות השימוש הגובר והלא בטיחותי של בני הנוער באופניים החשמליים , הורה דוקורסקי על  הקמה מידיית של צוות חשיבה שיגבש תוכנית חינוכית עירונית ויבנה מערך הסברה ופעילויות אכיפה לבני הנוער.

אופניים חשמליים (צילום: פוטוליה)
אופניים חשמליים (צילום: פוטוליה)

דוקורסקי: "אנו לא נמתין שהמדינה תחוקק חוקים ותקנות לגבי השימוש באופניים חשמליים. נתחיל מיידית בפעולות ההסברה בכל מערכת החינוך העירונית בכדי להעלות את המודעות לנושא ולסכנות הגלומות בו".

באותה הישיבה אישרה ועדת התחבורה את הסדרי התנועה והתמרורים החדשים. מהנדס העיר, נועם מסד, הציג בפני הועדה את הסדרי התחבורה החדשים ברחוב הערמונים בעקבות הקמתה של תחנת השאיבה החדשה וכן את תוכנית הארכת רחוב אצ״ל. בנוסף, הוצגו בפני הועדה נושא חידוש העבודות בשדרות ויצמן וההסדר הבטיחותי המתוכנן מול הסופרמרקט ברחוב קרן היסוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות