fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: חשבון ארנונה באימל מתאים לכם?

עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן
עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן

עיריית קריית ביאליק ממשיכה במאמציה לשמור על איכות הסביבה ומציעה לתושביה להצטרף לקמפיין קבלת חשבון ארנונה בדואר אלקטרוני בכדי לשמור על העצים. לפני למעלה משנתיים השיקה עיריית קריית ביאליק שירות תשלומים מקוון bill2mail.co.il היתה הרשות הראשונה בצפון שהצטרפה לשירות  זה.

ארנונה בדואר אלקטרוני. עיריית קרית ביאליק
ארנונה בדואר אלקטרוני. עיריית קרית ביאליק

בימים אלו יוצאת העירייה בקמפיין רחב היקף בכדי להציע לתושבים  שירות נוח וזמין המאפשר קבלת חשבונות מהרשות המקומית לכתובת המייל . השימוש בשירות זה אינו כרוך בתשלום, אך מחייב הרשמה כמנוי קבוע ומתאפשר ללא התקנת תוכנה.
מי שיירשם לשירות, יקבל את שובר הארנונה במייל במקום בדואר, דבר שיעלה את זמינות השירות ובמקביל ישמור על איכות הסביבה. כדי להירשם לשירות יש להיכנס לאתר העיריה, לסרוק את הקוד או להיכנס לכתובת   https://goo.gl/k2XRgqולהכניס את פרטי המשלם.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: " אנו  שמחים להעמיד לרשות תושבי העיר את השירות המאפשר את העלאת זמינות השירות המוניציפלי. קריית ביאליק הייתה הרשות הראשונה בצפון שהצטרפה לשירות זה וכעת החלטנו לצאת בקמפיין נרחב בכדי להגדיל את מספר התושבים המשתמשים בשירות ובכך לשמור על אלפי עצים שלא ייכרתו בכדי לייצר נייר ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות