fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: המנדט של יוסי דואק עבר לסיעת הצעירים

בן אסבן. צילום: רונן יעקובי
בן אסבן. צילום: רונן יעקובי

חבר מועצת העיר בקרית ביאליק, בן אסבן הצטרף השבוע לסיעת "צעירים למען ביאליק" כמספר שלוש ברשימה אחרי שני אוצ'קובסקי והדס צור. עם הצטרפותו לרשימה, נמחקה סיעת "עתיד", דרכה נכנס אסבן למועצת העיר.

בן אסבן. צילום: רונן יעקובי
בן אסבן. צילום: רונן יעקובי

את סיעת "עתיד" הקים יוסי דואק, שהיה חבר מועצת העיר במשך עשרות שנים. לפני כחודש וחצי הודיע דואק על פרישה מהחיים הפוליטיים ואסבן, שהיה מספר שתיים ברשימה, נכנס במקומו למועצת העיר.

אסבן מסר השבוע כי החליט להצטרף לסיעת "צעירים למען ביאליק" לאחר שהתייעץ עם דואק. "אנחנו משדרים על אותו גל", מסר אסבן, "יש לנו הרבה תוכניות להוציא לפועל וככה נוכל לאחד כוחות ויהיה לנו יותר קל לקדם את התוכניות שלנו ולהקדיש את המאמצים שלנו לעבודה משותפת".

יוסי דואק. צילום: דורון גולן
פרש. יוסי דואק צילום: דורון גולן

חברת הסיעה, הדס צור, מסרה:  "מה שחשוב זו הדרך  וההבנה שחייב דור צעיר שמניע את העיר קדימה. בשתי הקדנציות האחרונות, בשיתוף עם ראש העירייה אלי דוקורסקי, חזרו המון צעירים לגור בקרית ביאליק".

סיעת "צעירים למען ביאליק" מקווה כי בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות תזכה הסיעה בארבעה מקומות במועצת העיר, במקום שלושת המקומות שבהם היא מחזיקה כעת. את זהותו של מספר ארבע ברשימה מסרבת הסיעה לחשוף בשלב זה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות