fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: בת שמונה הותקפה על ידי כלב, הבעלים לא הושיט עזרה

ראש העירייה אלי דוקורסקי פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו קריאה לעדי ראייה שראו את המקרה לפנות אליו באופן אישי
מי ראה? הילדה שהותקפה על ידי כלב בקרית ביאליק
מי ראה? הילדה שהותקפה על ידי כלב בקרית ביאליק

ילדה  בת שמונה וחצי הותקפה קשות על ידי כלב בעת ששיחקה בגן שעשועים בקרית ביאליק. המקרה אירע אתמול (שבת) בפארק סביון הסמוך לבית הספר הבונים בשכונת סביניה.
הבוקר העלה ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי  סטטוס לפייסבוק עם תמונה של ילדה חבולה ובו קורא דוקורסקי לאתר עדי ראייה ששהו באזור.

מי ראה? הילדה שהותקפה על ידי כלב בקרית ביאליק (צילום פייסבוק)
מי ראה? הילדה שהותקפה על ידי כלב בקרית ביאליק (צילום פייסבוק)

כך כתב דוקורסקי: "אתמול, יום שבת, בערך בשעה 14:00, שהתה ילדה בת שמונה וחצי עם חברותיה בגן המשחקים הצמוד לבית הספר "הבונים". היא הותקפה על ידי כלב/ה שהיה במקום עם בעליו, משוחרר/ת ללא רצועה. בעל הכלבה/ה הסתלק מהמקום בלי להושיט עזרה לילדה המדממת. מדובר בכלב/ה בגודל בינוני – גדול בצבע חום בהיר בעל אף ארוך.  היה עד ראיה שניסה לרדוף אחרי בעל הכלב/ה אך לא הצליח להגיע אליו. הכלב/ה ובעליו רצו מגינת סביון ימינה לכיוון רחוב הדפנה.
אחרי שיחה עם אמה של הילדה המותקפת, אני מצטרף לפנייתה לעזרת הציבור: אם נכחת במקום בזמן התקיפה וראית את הכלב/ה ובעליו והוא מוכר לך, נבקש להשאיר הודעה במוקד העירייה 108 או לשלוח אלי הודעה בפרטי. אני שולח איחולי החלמה לילדה המקסימה ומאחל לה כל טוב וחזרה לשיגרת חיים רגילה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות