fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק בחרה את יקיריה לשנת 2017

יקירי קרית ביאליק. צילום: יח"צ
יקירי קרית ביאליק. צילום: יח"צ

בטקס חגיגי העניק ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, וחברי הוועדה שבחרה את הזוכים , את התואר של יקיר העיר לשישה תושבי העיר שבלטו בתרומתם לקהילה – אלי אדלר, נעמי צעירי, בטש מסודי, לאה מולז', שרה בן יעקב ועדנה הברפלד ז"ל.

יקירי קרית ביאליק. צילום: יח"צ
יקירי קרית ביאליק. צילום: יח"צ

דוקורסקי בירך את היקירים על עשייתם רבת השנים והתנדבותם ברחבי העיר למען הקהילה:" יקירות ויקירי העיר, איש מכם לא עשה את שנות התנדבותו למען קבלת הפרס אלא למען העשייה עצמה. אולי עקב כך אתם ראויים מכל לקבלו. השנה יותר מ – 30 מועמדויות הוגשו לוועדת הפרס. הבחירה היתה קשה, אך בסיכומו של דיון ההחלטה התקבלה פה אחד ואתם נבחרתם. רבות ורבים עשו חייל בשטח ההתנדבות ואתם עליתם על כולם. אנו תושבי קריית ביאליק, אסירי תודה על פועלכם". דוקורסקי ביקש לכבד את זכרה של עדנה הברפלד ולהעניק לבני משפחתה את התואר יקירת העיר שלמרבה הצער לא זכתה לקבל בחייה.

לא בכדי יום ירושלים נבחר להענקת התואר יקיר העיר, ציין דוקורסקי: "ירושלים היא עיר המקודשת לכל הדתות, אך בראש ובראשונה היא בירתנו, בירת מדינת ישראל לנצח נצחים והיום אנו מציינים 50 שנה לאיחודה".  יקירי העיר עלו על הבמה לקבלת האות תוך הקראת קורות חייהם ונימוקי הוועדה שבחרה בהם. נעמי צעירי נשאה את דברי ברכה בשם  יקירי העיר. בטקס נכחו סגני ראש העיר ,חברי מועצת העיר, משפחות של יקירי העיר ואורחיהם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות