fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הפעילה החברתית הילה שלם תתמודד למועצת העיר

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה שלם. צילום: גונן שמר

מתמודדת חדשה-ישנה למועצת העיר קרית אתא מסתמנת כמי שיכולה להוות אופוזיציה נדירה לקואליציה העירונית הרחבה של ראש העירייה, יעקב פרץ.

הילה שלם, 33, דור רביעי בקרית אתא, נשואה ואם לתאומים בני ארבע, הודיעה השבוע כי היא מתמודדת על מקום במועצת העיר בראש סיעת: "הילה שלם והצעירים". שלם, מנהלת מתנ"ס בשכונת רמת בגין בחיפה, היא פעילה חברתית כבר שנים רבות.

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה שלם. צילום: גונן שמר

בבחירות 2008 במסגרת סיעת "הצעירים הירוקים" זכתה הסיעה בשני מנדטים ושלם עם רועי בן שלוש נבחרו למועצת העיר. בבחירות 2013 עשתה שלם טעות פוליטית כשחברה עם סיעתה לרשימתו של פרץ במקום לא ריאלי, מה שהוביל את בן שלוש למועצת העיר ושלם נותרה מחוץ למגרש הפוליטי והסיעה פורקה.

כעת לקראת הבחירות הקרובות שיערכו בסוף חודש אוקטובר החליטה שלם לחזור למגרש הפוליטי. "אני אוהבת מאוד את העיר" היא אומרת "אך אני חושבת שהיא הולכת בכיוון לא טוב. הולכים פה בעיקר על בנייה ובנייה ובנייה ולא רואים את התושב". שלם טוענת כי כיום אין שיתוף של התושבים בנשעה בעיר ולמעשה גם אין מה לעשות בעיר.

שלם אומרת "יש לחלק את העיר לאזורים ובכל אזור להקים ועד כדי לדעת מה הצרכים והרצונות של התושבים. יש לשפר את מערכת החינוך העירונית ולהדגיש את הייחודיות של כל תלמיד על ידי בתי ספר לאומנות, מדעים וחינוך אנתרופוסופי שיעלו במקביל לחינוך הפורמלי. צריך להקשיב לתושבים, לצרכים ולרצונות שלהם ולשתף אותם בקבלת החלטות. חייבים לטפל בתשתיות הנוראיות שסובלות מהזנחה בתחום האשפה, חנייה הצפות וכדומה".

שלם הודיעה כי: "אני אהיה במקום שבו יתנו לי לפעול ואם לא יתנו לי לפעול אהיה חברת אופוזיציה עקשנית ולוחמנית. חיים פעם אחת, כואב לי על מה שקורה לעיר ואני מנסה לשנות את זה כי זה הכוח שלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות