fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריעת גת

עירוני נהריה נגררה להארכה ובסיום משחק צמוד ודרמטי, גברה על מכבי קרית גת מהתחתית, 95:99. בעקבות הניצחון ביססה נהריה את עצמה במקום השני בטבלה
הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אוי, כמה שזה היה קשה. עירוני נהריה, שנאבקת על העלייה, נאלצה להזיע קשות במשחק החוץ שלה נגד מכבי קרית גת מהתחתית, ורק בתום משחק שקול וארוך, שנגרר להארכה, ניצחה נהריה בתוצאה, 95:99 (אחרי שוויון 78:78 בתום המועד החוקי).

הכריע את המשחק. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה פתחה טוב את המשחק ובתום הרבע הראשון היתה ביתרון, 20:29. ברבע השני היא נחלשה מעט ועד לסיום השכילו המקומיים מהדרום לצמק ולרדת למחצית בתוצאה, 40:43 לנהריה. המחצית השנייה התאפיינה במשחק צמוד ועם הבאזר הראה לוח התוצאות על שוויון, 78:78. גם בדקות הארכה נשמר המתח, כשסל רודף סל. ואז הגיעו הדקה וחצי האחרונות למשחק, שלמעשה הכריעו את הכף. שחקני קרית גת התקשו לפרוץ את מערך ההגנה האגרסיבי של נהריה ולא הצליחו לקלוע אפילו סל אחד. מנגד, מילר, במשחק גדול, העלה את נהריה ליתרון במתפרצת ובשניות האחרונות דייק בשתי זריקות מהקו.

בזכות הניצחון, ביססה נהריה את עצמה במקום השני בטבלה. לנהריה קלעו: מילר; 30 נק', זליקוביץ'; 26 נק', קלמנטה; 15 נק', גולן; 13 נק', פיטשון; 8 נק', דרעי; 4 נק', סודאי; 3 נק'. במשחק שהתקיים בשבוע שעבר ופתח את הסיבוב השני, השיגה עירוני נהריה ניצחון חוץ קליל על הפועל כפר סבא, 72:99. הרבו לקלוע לנהריה: רמון קלמנטה ואבירם זליקוביץ'; 22 נק' כ"א, נייט מילר; 15 נק', רביב פיטשון; 14 נק' (17 כ"ח). במחזור הקרוב תארח נהריה למפגש צמרת את עירוני ר"ג.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות