fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: ממכונאי רכב לצורף תכשיטים

אבישי הרץ, צורף. צילום: דורון גולן
אבישי הרץ, צורף. צילום: דורון גולן
אבישי הרץ, צורף. צילום: דורון גולן
אבישי הרץ, צורף. צילום: דורון גולן

לאבישי הרץ, 34, מקרית מוצקין, היה מסלול ידוע של כניסה לעסק המשפחתי, מכונאות רכב. אולם התחביב שלמד "בשביל הכיף" הפך להיות הקריירה שלו ושינה את חייו ממכונאי רכב לצורף תכשיטים עם סדנה משלו.

הרץ, שחי עם בת זוגו ואב לתינוק בן חצי שנה, נולד בקרית חיים וכנער אהב להסתובב עם טבעות, שרשאות ועגילים. "אחרי השיחרור עבדתי במוסך של המשפחה, עשיתי טיול בחו"ל כמו כולם וחזרתי לעבוד במוסך" הוא מספר "קיבלתי במתנה ארגז כלים לתכשיטים והתחלתי להתעסק בניסיונות להכין תכשיטים כי תמיד אהבתי תכשיטים ולאט לאט הבנתי שלהכין תכשיטים זה משהו שמושך אותי".

עם ההבנה הזו החל הרץ ללמוד צורפות, בהתחלה כתחביב כדי להכין תכשיטים לעצמו ולחברים"ואז התחילו להגיע פידבקים מאנשים שאהבו את מה שעשיתי והתחילו לקנות את התכשיטים שלי ואז הבנתי שמצאתי כיוון חדש". הרץ עזב את המוסך והתמקצע בתחום הצורפות, שיבוץ יהלומים, אבני חן וכיום הוא גם מלמד צורפות בקומה השנייה בסדנה שלו בקרית ביאליק.

"כשאני מעצב תכשיט ללקוח אני מנסה ללמוד עליו כמה שיותר כדי להתאים לו את התכשיט ושיהיה לו משהו שמאפיין אותו. כשאני מכין קולקציה חדשה משלי, אני אוהב לשבת במרפסת, לבד בלילה, חושב על כל מה שראיתי ואני כבר רואה בראש איך יראה התכשיט עוד לפני שבכלל התחלתי לעבוד עליו. הכי כייף זה להתעסק עם משהו שאני אוהב כי אני לא מרגיש שאני עובד".

המעוניינים להשתתף במדור מתבקשים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, או בדוא"ל: doronphoto@gmail.com

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות