fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: "ככה אני פותחת את הבוקר"

ענבל מזרחי. צילום: דורון גולן
ענבל מזרחי. צילום: דורון גולן
ענבל מזרחי. צילום: דורון גולן
ענבל מזרחי. צילום: דורון גולן

אם עוצמים את העיניים ניתן לחשוב לרגע שנמצאים בחיק הטבע. צפצוף הציפורים ושכשוך המים בחנות בעלי החיים של ענבל מזרחי, 50, יכולים להשכיח את תלאות היום. "זה מאוד מרגיע אותי, ככה אני פותחת את הבוקר "אומרת מזרחי" עם כוס קפה, מסתכלת על הדגים ומקשיבה לצפצופים".

מזרחי נולדה בירושלים ובהיותה ילדה עברה עם הוריה לקריות. בצבא שירתה כמורה-חיילת ועל סף חופשת השחרור הכירה את אבי, מי שיהיה בעלה "אחרי יום אחד הוא החליט שהוא מתחתן איתי, הוא ידע מה הוא רוצה והתעקש". לשנים נולדו ארבע בנות, כיום בנות 14 עד 28. לפני 27 שנים, בעזרת הוריה של מזרחי, פתח בעלה חנות לבעלי חיים בקרית אתא ומזרחי שימשה ככוח עזר במקביל לעבודה בתחום החינוך של שילוב ילדים חריגים במסגרת לימודית רגילה ובסטודיו לקוסמטיקה שלה.

השינוי הגדול הגיע לפני יותר משנתיים בעקבות מותו של אבי ממחלה. "לפני מותו הוא ביקש ממני לשמור על החנות" היא אומרת " ואחרי כמה חודשים של התלבטות החלטתי שאני לוקחת את הניהול של החנות. היה לי קצת חשש בהתחלה אבל זה עבר והתאהבתי בכל מה שקורה פה, בעיקר האינטראקציה עם האנשים שבאים לחנות והם אוהבים בעלי חיים ומשקיעים בהם את הכל". אורח קבוע בחנות הוא אביה, אברהם ארבלי, שעליו היא אומרת "הוא נותן לי את כל הביטחון, שלוות הנפש והתמיכה".

אישית היא מעדיפה את תחום דגי הנוי ועשרות האקוואריומים בחנות מעידים על כך בנוסף על שני אקוואריומים גדולים שהיא מחזיקה בביתה. רק סוג אחד של בעלי חיים לא תמצאו אצלה לעולם "נחשים לא אכניס לפה אף פעם. אני פוחדת מהם, לא נראה לי שאפשר לאהוב נחשים אפילו שיש לי לקוחות שיש להם נחשים".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל": 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות