fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייה של צעירים? חשבתם. בקרית השרון רוצים מועדון גמלאים

הילדה טסלר: יש קהילת גמלאים בקרית השרון
הילדה טסלר: יש קהילת גמלאים בקרית השרון

גמלאי קרית השרון נדרשו בשבוע שעבר להודיע אם יש להם עניין בהקמת מועדון גימלאים במתנ"ס ריבלין בקרית השרון.  "כדי שנוכל להגיש רשימה גדולה ככל האפשר עם מכתב בקשה מצורף לגברת ראש העיר אנחנו קוראים לגמלאים להתקשר לטלפון: 0528405615". הגמלאים מעוניינים במועדון גמלאים מסובסד כפי שקיים במקומות רבים בעיר דוגמת כלנית בגלי ים.

הילדה טסלר, 64, מקרית השרון, גמלאית של חברת "טבע", יזמה את הקריאה הזאת ומקווה שכעת, בתקופה שלפני הבחירות, יתמכו בבקשה שלה כל הסיעות המתמודדות למועצת העיר, כיוון שלדבריה אין במועצה ייצוג הולם לגמלאים: "לכולם יש עניין בגמלאים, שהם הולכים לקלפיות מתוך הבנה עמוקה בפוליטיקה בכלל. כמו כן, בכל משפחה יש סבתא וסבא שמעבר לעזרה בטיפול בנכדים הם רוצים למלא את שעות הפנאי שלהם בתכנים מעניינים ולפגוש אנשים נוספים".

קרית השרון הוקמה לפני 15 שנים במטרה לקלוט בנתניה משפחות צעירות חזקות כמו אנשי היי טק, מורים, אנשי אוניברסיטה ומכללה וסטודנטים. והם אכן הגיעו באלפים.

הילדה טסלר: יש קהילת גמלאים בקרית השרון
הילדה טסלר: יש קהילת גמלאים בקרית השרון

"מה שקרה הוא שהילדים משכו את ההורים לבוא לגור בקרבתם וכך נוצרה קהילה גדולה של בני 60 פלוס שחלקם כבר גמלאים. בבניין בו אני גרה יש עשר משפחות של גמלאים" אומרת הילדה טסלר, מתנדבת ברוטרי ומטפלת בנכדיה בחופש הגדול. אז בין חיתול תינוקת לסנדביץ' לנכד היא מוסיפה: "יחד עם העזרה עם הנכדים אנחנו מחפשים עיסוק ונאלצים לנסוע היום עד לכלנית בגלי ים כדי לשחק ברידג'. יש לנו מתנ"ס  ובו חדרים פנויים בשעות הבוקר ואנחנו חושבים שיש לנו בקהילה עשרות אנשים שמחכים שמועדון גמלאים יפתח בשכונה. אני רוצה שתהיה לי פעילות ליד הבית ומצפה לשיתוף פעולה עם העירייה".

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "הבקשה היא בגדר התפרצות לדלת פתוחה. העירייה באמצעות מנהל הרווחה נמצא בישורת האחרונה של גיוס המשאבים ובניית התוכנית לצורך הרחבת הפעילות לגמלאים בקרית השרון. התקצוב כבר עבר בועדת כספים בשבוע שעבר וממתין לאישור מועצת העיר שתתקיים בשבוע הבא".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות