fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: אפליקציית דיווחים על מפגעים

דיווחים מהסמארטפון. צילום פיקסאביי
דיווחים מהסמארטפון. צילום פיקסאביי

עיריית קרית ים השיקה השבוע  פיילוט חדשני ומעמידה לרשות תושבי העיר אפליקציית דיווחים חדישה משוכללת. השירות החדש מוטמע בשירותי המוקד העירוני ומאפשר  דיווח מידי ואנונימי בשגרה ובחירום מכל טלפון חכם.

דיווחים מיידיים למוקד קרית ים
דיווחים מיידיים למוקד קרית ים

האפליקציה החדשה – "רפו", נחשבת לחדשנית מסוגה, היא מבוססת מיקום וניתנת להפעלה בכל מכשירי הטלפון החכמים. באמצעות השירות החדש  יכול כל תושב להעביר דווח מידי למוקד העירוני בכל נושא, בכל שפה ובזמן אמת מבלי שיידרש להזדהות או להמתין למענה. המערכת המתוחכמת יודעת לזהות את מיקום הדיווח אותו ניתן לשגר באמצעות קובץ קול מוקלט, בתמונה, בטקסט  או בווידאו ואף בכל שפה שכן המערכת מסוגלת לתרגם כל דיווח לעברית.

הודות ליכולותיה הגבוהות והמתקדמות מסוגלת המערכת לבצע באופן עצמאי ניתוח, ניטור וניתוב של הדיווחים לגורמי הרשות הרלוונטיים   על פי מהות ותוכן ההודעה. אפליקציית "רפו" מבוססת על טכנולוגיות  שפותחו בחברת  י.ב.מ ובהתאם לדרישות אבטחת מידע מהמחמירים ביותר. טכנולוגיה ייחודית זו מאפשרת דיווח ביותר מ-120 שפות מדוברות ומשלבת יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית ומכונה לומדת.

המערכת החדשה מאפשרת דווח על מפגעים ברשות המקומית, אירועים בבתי הספר, עבירות תנועה, עבירות בנייה, השלכת פסולת, בריונות, וונדליזם ועוד וכול זאת מבלי הצורך להזדהות או להמתין למענה של מוקדן. למשתמשי האפליקציה מובטח שירות מיוחד בשעת חירום כך שיוכלו לקבל הודעות מבוססות מיקום בכל מקרה של אזעקות, הנחיות פיקוד העורף או עדכונים והתראות הקשורים למקום שבו הם נמצאים בעת חירום.

 לפי שעה מופעלים שירותי האפליקציה רק במרחב קרית ים ואולם בחברה המפתחת מבטיחים כי בקרוב היא תופעל גם ברשויות רבות נוספות כמו גם בשורה של גופי ביטחון מרכזיים כגון משטרה מד"א ועוד. ראש העירייה, דוד אבן צור, ברך על החלטת החברה לשתף פעולה עם העירייה בהפעלת האפליקציה דווקא בקריית ים ואמר "בדרך זו אנחנו מרשתים למעשה את העיר בעשרות אלפי מצלמות בכל מקום ובכל נקודת זמן ומבטיחים לתושבים ביטחון אישי ושירות עירוני ברמה הגבוהה ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות