fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: קצינה במשמר הגבול התלוננה שבעלה תקף אותה

בית המשפט שחררו ממעצר והורה למשטרה לחקור את דברי הקצינה
עוד אביעד חייט - צילום יחצ
עוד אביעד חייט - צילום יחצ

קצינת משטרה במשמר הגבול הגישה תלונה בטענה על אלימות נגד בעלה והוא נחקר במשטרת זבולון, שם איבד את הכרתו ופונה לבית חולים.

שני בני הזוג מתגוררים בקריות ושורשי הסכסוך נעוצים בשירותה של הקצינה שהשבוע הגיעה למשטרת זבולון והגישה תלונה נגד בעלה בטענה לאלימות. הבעל נעצר לחקירה במשטרת זבולון שם עבר חקירה על ידי כמה חוקרים  ועל אף שהכחיש את כל הטענות נגדו וסיפר מרצונו את השתלשלות העניינים מצידה של אשתו כולל היעדרויותיה מהבית, נאמר לו כי הוא עצור ואת הלילה הוא יבלה בתא המעצר. הבעל, שאין לו עבר פלילי, איבד את הכרתו ופונה לטיפול בבית החולים.

כשהובא לבית המשפט בתחילת השבוע לדיון בהארכת מעצרו טענה נגדו התובעת המשטרתית כי הבעל לקח לאשתו את הטלפון הנייד, צעק עליה ואיים לרצוח אותה. התובעת המשטרתית אף הוסיפה לתיאורה כי לפני שבועיים הוא שבר לה את הטלפון הנייד, וזאת למרות שלא הוגשה כלל תלונה בנושא.

עוד אביעד חייט - צילום יחצ
עוד אביעד חייט  (צילום יח"צ)

בבית משפט השלום בקריות הכחיש הבעל, באמצעות עו"ד אביעד חייט, את כל הטענות המיוחסות לו. במהלך חקירתו הנגדית של חייט סיפרה התובעת המשטרתית כי לטענת האישה בעלה מקלל ותוקף אותה כבר חודשים אולם רק כעת הוגשה תלונה נגדו. עו"ד חייט ביקש מבית משפט לשחרר את הבעל למעצר בית.

"אין ספק כי חלק מהתיאור המופיע בבקשה, מקורו באשתו" אמרה השופטת פנינה לוקיץ' "וישנן פעולות נוספות שהמבקשת צריכה לבצע על מנת לבחון את תוכן התלונות לעומק". השופטת ציינה כי הסיכוי לשיבוש חקירה מצידו של הבעל הינו נמוך מאוד והורתה לשחררו למעצר בית לשלושה ימים.

השופטת הורתה למשטרה להחזיר לבעל את חפציו שנלקחו ממנו אולם כאשר ביקש לקבל את אקדחו שמשמש אותו לעבודתו, סירבה משטרת זבולון להחזיר לו את האקדח. במשטרה טוענים כי המתלוננת קיבלה יחס כמו כל אזרח שמגיע להתלונן ולא קיבלה שום יחס מועדף עקב היותה שירותה במשמר הגבול. לגבי האקדח נמסר כי למשטרה יש זכות של שיקול דעת לגבי החזרת נשק ובמקרה הזה הוחלט שהנשק יישאר במשטרה עד לסיום החקירה.

עו"ד חייט מסר: "אבקש לברך את בית המשפט הנכבד שידע לשים סוף לסאגה בלתי מתקבלת תוך שימת דגש ומסר שאין מקום להעדפת גרסת איש מערכת על פני גרסת אזרח מן הישוב, העיקר הוא שמרשי יחגוג את ימי החג בביתו בחיק משפחתו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות