fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריאות לאבי אובנטל להתמודד לראשות המועצה האזורית מטה אשר

אבי אובנטל צילום יח"צ
אבי אובנטל צילום יח"צ

הבחירות לראשות המועצה האזורית מטה אשר ייערכו  לראשונה יחד עם הרשויות המקומיות ב30~לאוקטובר 2018. במטה אשר עברו  טלטלה גדולה  מאז מותו הפתאומי של ראש המועצה המכהן יהודה שביט, שנה לאחר הבחירות. בשנת 2013 נכנסו למערכת בחירות נוספת שבסופה  נבחר יורם ישראלי לראשות המועצה.  מול ישראלי התמודדו נורית  ברקאי מראש הנקרה ושמעון צור.

אבי אובנטל צילום יח"צ

בשטח מדווחים כי טרם  החלו להצהיר מועמדים על כניסתם לפוליטיקה  ועל בחירות רדומות, מלבד רצונותיו של ישראלי להצהיר על ריצה נוספת.   גורמי אחרים המקורבים  לישראלי אמרו כי הוא עדיין שוקל אם יתמודד.

הכרעה  אם  ישראלי ימשיך במירוץ  תשפיע על עוד מועמדים.  בין השמות בביצה הפוליטית הוא סגנו של ישראלי, משה דוידוביץ.  דוידוביץ  היווה שחקן חיזוק משמעותי בקדנציה של ישראלי ובקרבתו אומרים כי יתמודד אם ישראלי לא יגיש מועמדות.

כן, אני מועמד. ישראלי (צילום: יח"צ)
כן, אני מועמד. ישראלי (צילום: יח"צ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דוידוביץ, תושב בוסתן הגליל הוא פוליטיקאי נחוש שגדל בעכו והתמודד בבחירות לראשות העירייה מול שמעון לנקרי. לאחר מכן פרש מהפוליטיקה, מונה למנכ"ל המשרד לפיתוח הגליל, עסק גם בחברות פרטיות וחזר לעבודה ציבורית.  דוידוביץ נחשב לכוח הפוליטי החדש.

השם השלישי על הפרק הוא אבי אובנטל מקיבוץ עברון. אובנטל הפסיד לשביט בבחירות האחרונות ב72 קולות מהסיבוב השני. אובנטל היה סגנו של שביט, אך אז הסגן השני אורי ארנון קילקל לו את התוכניות והודיע על ריצה מול שביט, כך ששני סגינו יצאו נגדו והפסידו.

אובנטל משמש כיום  בתפקיד בכיר במפעל ברמ"ד בקיבוץ עברון ומקדם יוזמות כלכליות.  בבחירות ב- 2013 לא הגיש מועמדות.  תושבים רבים  אמרו כי ישמחו לראות את אובנטל חוזר למגרש הפוליטי.

אובנטל מסביר לצפון 1: " אני כרגע בפרשת דרכים, כי  יש עוד שנה וזה המון זמן . אמתין לראות לאן נושבת הרוח במפת המתמודדים. אני נמצא בעשייה אדירה ופרטית וקשה לי להיפרד מזה.  די התרחקתי אבל יש קריאות מהקיבוצים והמושבים שאציג מועמדות. אני שוקל, לפני שאקבל החלטה".

אובנטל מבין כי היה במרחק נגיעה מכיסא ראש המועצה. "אם לא היו מחבלים בסיכויים שלי, הייתי ראש מועצה היום, כי זה ההיה ברור שבסיבוב השני אני לוקח, אבל זה לא מה שקרה. היו גם כל מיני עניינים בקלפיות והחלטתי לא לערער. המצב של מטה אשר מטריד אותי וקשה לי שהדברים לא זורמים". עוד קולות שנשמעו מעורבים בכניסה לפוליטיקה המקומית: פורום יישובי הגדר הפועל לקבלת הטבות מס ואביתר דותן מקיבוץ שומרת.

ישראלי: מתמודד לקדנציה נוספת
"יורם מאמין כי הוא האדם המתאים ביותר להוביל את המועצה אל מול האתגרים העומדים בפניה", נמסר ממועצת מטה אשר,  "במיוחד המאבקים כנגד הקמת מתקן ההתפלה, המאבק נגד הניסיון להרחיב את מחצבת אשרת והמאבק לשמירה על השטחים החקלאיים ושטחי המסחר והתעשייה מפני כביש 6 וניסיונות ההשתלטות של העיר עכו. לקדנציה הבאה יתייצב יורם, יחד עם סגניו, לאחר שצבר ניסיון רב והיכרות עמוקה עם המועצה וצרכיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות