fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרובים רחוקים

מצד אחד, הפועל חדרה/אולגה הגדילה את הפער בצמרת ל-4 נקודות והיא כבר ממש נוגעת בליגה הלאומית. מצד שני, לחדרה מצפים כעת שני משחקי חוץ לא פשוטים ומשחק עונה מרתק מול רובי שפירא * עוד מוקדם לפתוח את השמפניות

חמישה מחזורים נשארו לסיום העונה הסדירה של ליגה א', והפועל חדרה/אולגה נראית קרובה מתמיד לקראת אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים שלה בשני העשורים האחרונים.

חדרה מובילה את הטבלה ונמצאת במרחק נגיעה מהליגה השנייה. למרות שפתחה השבוע פער של ארבע נקודות בצמרת לאחר ניצחון ביתי 0:2 על אסי גלבוע ותיקו של הפועל רובי שפירא, בחדרה עדיין מבינים כי המלחמה תהיה עד לסיום העונה. זה גם הזמן שלנו לעשות לכם סדר ולהציג מה צפוי לכל אחת מהקבוצות עד לסיום העונה (כולל תחזית לא מחייבת…).

SALIM2

הפועל חדרה/אולגה

מחזור 26: עירוני טבריה (חוץ) – בעיקרון טבריה סיימה את העונה עד הפלייאוף. מצד אחד הקבוצה הבטיחה את המקום בחמישייה הראשונה ואילו מצד שני היא רחוקה מהמקום השלישי שמבטיח יתרון ביתיות בחצי הגמר. למרות זאת, הפועל חדרה לא ניצחה 17 שנים במגרש בטבריה, אז אולי הגיע הזמן?

מחזור 27: צעירי כפר קנא (חוץ) – אחד המשחקים החשובים של העונה. בחדרה זוכרים את התיקו בסיבוב הראשון ולאור הירידה של כפר קנא למקום הלפני אחרון מדובר במשחק סופר קשה מול קבוצה שנלחמת בתחתית הבוערת.

מחזור 28: רובי שפירא (בית) – פשוט משחק על עונה שלמה. בחדרה מבינים כי גם תיקו יכול להספיק אם הקבוצה תוציא נקודות רצויות בשאר המשחקים, אך מי שמכיר את מאמן חדרה מומו ניסטל יודע כי הוא לא יבוא להסתפק בתיקו, מה גם שברור לכולם שניצחון ואפשר יהיה לפתוח שמפניות.

מחזור 29: טירה (חוץ) – בחדרה ימתינו למשחקים של טירה עד למשחק בין הקבוצות. אם טירה תבטיח את ההישארות עד אז, זה יעזור לחדרה. אם טירה תצטרך נקודות, יהיה קשה לחדרה לחזור הביתה עם ניצחון.

מחזור 30: מגדל העמק (בית) – על פניו מדובר במשחק הקל ביותר עבור חדרה מול קבוצה שמזמן סיימה את העונה.

הפועל רובי שפירא

מחזור 26: צור שלום (חוץ) – משחק סופר קשה לחיפאים מול קבוצה שחייבת נקודות ובאחד המגרשים הקשים בליגה. הקושי הוא גם בשל העובדה שחדרה ניצחה בגדול את המשחק הזה.

מחזור 27: אסי גלבוע (בית) – על הנייר מדובר במשחק קל מול קבוצה שסיימה את העונה וברובי שפירא ירצו להגיע למשחק בחדרה לאחר ניצחון מבטיח.

מחזור 28: הפועל חדרה (חוץ) – אם המצב בטבלה לא ישתנה, בחיפה יהיו חייבים ללכת על כל הקופה. חיפה כבר הוכיחה מול איכסל בחוץ כי במשחקי העונה היא מככבת ותרצה לחזור שמחה גם מחדרה.

מחזור 29: צעירי כפר קנא (בית) – זה יכול להיות קרב אש ויכול להיות המשחק הקל של חיפה. אם צעירי כפר קנא לא יצליחו להישאר בליגה עד המחזור הלפני אחרון, אז לרובי שפירא מצפה משחק קשה יותר ממשחק העונה מול חדרה.

מחזור 30: טבריה (חוץ) – משחק קל, אם חיפה תצטרך את הנקודות היא תשיג אותן, טבריה כבר תהיה עם הראש בפלייאוף.

"כל משחק הוא גמר גביע"

בחדרה יודעים כי מי שיצטרכו לעשות את העבודה עד לסיום העונה הם השחקנים היותר מנוסים, שחקני "מאניטיים". אחד מהם הוא הקשר מנשה זלקה, ששיחק רוב העונה בהרכב הראשון אך לאחרונה איבד את מקומו. בכל זאת הוא נחשב לשחקן חשוב בסגל של מומו ניסטל.

מנשה זלקה. מחמיא לקהל (צילום: שלומי גבאי)
מנשה זלקה. מחמיא לקהל (צילום: שלומי גבאי)

איך אתה מסכם את הניצחון האחרון?

"היה משחק מאוד קשה. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם שחקנים מנוסים וטובים. לא היה לנו קל ואני שמח שעשינו את הניצחון והפנים לטבריה".

הייתה תחושה במשחק הזה שמדובר בעלייה. גם אתה הרגשת ככה?

"ממש לא. בעיניי זה היה עוד משחק ליגה קשה בדרך למטרה והחלום. ההרגשה הזאת תהיה רק אחרי שתיגמר הליגה ואנחנו נהיה במקום בו אנחנו נמצאים היום".

אתה הרבה שנים בקבוצה. מה שונה העונה?

"זה לא רק השנה. אני חושב שזו השנה השנייה שכיף והרגשה טובה. מדובר באנשים טובים וחברים טובים ביחד. טוב לנו לעבוד אחד לעזרת השני והביחד הזה נותן לנו כוח ויכולת להיות במקום הראשון למשך עונה שלמה. גם בשנה שעברה, אם היו נשארים עוד מספר מחזורים, היינו מסיימים במקום הראשון".

יש לכם משחק קשה בטבריה, מגרש בו לא ניצחתם 17 שנים?

"מה שהיה 17 שנה לא מעניין אותי. אני לא מאמין באמונות או קושי במגרש מסוים. כל משחק ומגרש בליגה הם קשים ואם אנחנו רוצים לעלות ליגה, אנחנו צריכים לדעת לנצח".

SALIM1

אם לא תעלו, זאת תהיה אכזבה?

"אם לא נעלה זאת לא תהיה סתם אכזבה אלא אכזבה קשה".

האם לדעתך הקרב יוכרע במשחק מול רובי שפירא?

"אנחנו מתייחסים לכל משחק כאילו זה גמר גביע. אנחנו מגיעים בהכנה, בדריכות ובגישה נכונה. מה זה משנה אם חלילה אתה מאבד נקודות מול טבריה, טירה, כפר קנא או רובי שפירא? כל משחק חשוב".

גם מבחינתך מדובר בעונה מצוינת?

"נכון לעכשיו מדובר בעונה מצוינת, אבל זה נכון עד עכשיו. מאוד חשוב לי ולקבוצה שתהיה המשכיות ודבקות למטרה כי בכדורגל זוכרים רק את הסוף".

מילה על הקהל שמגיע העונה?

"לא מילה אחת אלא הרבה מילים. מגיע לקהל שלנו שאפו אדיר. הם באים, תומכים ומעודדים אותנו. אין ספק שהם תוספת כוח משמעותית ומגיע להם לעלות יותר מכולם".

צילומים: שלומי גבאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות