fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קוראים ת'חוף: ספרייה ציבורית הוקמה בחוף קרית חיים

שביל אופניים בחוף קרית חיים. צילום: דורון גולן
שביל אופניים בחוף קרית חיים. צילום: דורון גולן

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, חנך ביום שני השבוע את שביל האופניים החדש שהוכשר במסגרת עבודות השיקום ברחוב טרומן לאורך חוף הים. השביל שאורכו כק"מ הוכשר בעלות כוללת של כ – 5 מיליון שקלים במימון משותף של משרד התחבורה ועיריית חיפה. במסגרת הפרויקט הורחבה המדרכה, הוכשרו מעברי חצייה מותאמים לרוכבי אופנים והוקם קיר מגן שנועד להפחית מעבר חול מחוף הים לשביל האופניים ולכביש.

שביל אופניים בחוף קרית חיים. צילום: דורון גולן
שביל אופניים בחוף קרית חיים. צילום: דורון גולן

בכך משלימה עיריית חיפה ציר אופניים סובב קריית חיים באורך כולל של כ – 5 ק"מ לאחר שבשנים האחרונות הוכשרו ע"י העירייה צירי אופניים בשדרות דגניה וברחובות מח"ל וורבורג באורך כולל של כ – 4 ק"מ.  לאורך השביל הותקנה תאורה המאפשרת רכיבה גם בשעות הערב והלילה הקרירות. כמו כן הוקמו ספסלי ישיבה ובוצעו עבודות גינון נרחבות. במהלך השנה הקרובה יסומן לאורך השביל גם "נתיב זהב" המותאם לפעילות ספורטיבית של בני הגיל השלישי.

בתוך כך חנך יהב גם את הספרייה החדשה שהוקמה על ידי עירונית קריית חיים בחוף נאות. הספרייה המצויה גם היא לאורך התוואי של שביל האופניים, ממוקמת בצמוד לרחבת הריקודים בחוף ומצויים בה כבר עתה מאות ספרים שיושאלו חינם לציבור הרחב. הספרייה תופעל על ידי מתנדבות תושבות קיריית חיים בכל ימות השבוע . בעתיד יתקיימו במקום פעילויות תרבות, חינוך והעשרה לילדים בני נוער ומשפחות.

ספריה בחוף קרית חיים. צילום: דורון גולן
ספריה בחוף קרית חיים. צילום: דורון גולן

היום (שישי) בשעה 08:00 עד 12:00 תתקיים בחוף אליפות ישראל במטקות, לראשונה במגרש המטקות החדש בחוף נאות. כ – 50 חובבי המשחק מכל רחבי הארץ יתחרו על התואר אלוף ישראל במטקות במגרש הראשון מסוגו בארץ הכולל קירות המותאמים לסגנונות משחק שונים וראות אופטימלית בכל תנאי מזג האוויר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות