fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונינסקי הדיח את חברו לסיעה רותם בז'רנו

 

סוף הרומן? בז'רנו וקונינסקי (מימין) צילום עליזה רוזן
סוף הרומן? בז'רנו וקונינסקי (מימין) צילום עליזה רוזן

משה קונינסקי, יו"ר האופוזיציה וסיעת רק במועצת העיר, הדיח בשבוע שעבר את חבר סיעתו, רותם בז'רנו, שהיה מדורג חמישי ברשימתו. הסיבה: "התנהגות בלתי הולמת". קונינסקי דורש את התפטרותו של בז'רנו גם ממועצת העיר.

בנימוקי דרישתו ציין קונינסקי: "בחודשים האחרונים החל בז'רנו להתנהג בבוטות בישיבות המועצה, לייצר פרובוקציות אשר הפריעו למהלך הישיבה, ולהגיע לישיבות כשהוא אינו מתכונן אליהן מראש ואינו בקיא בנושאי הישיבה. כמו כן החל בז'רנו לכתוב בשפה בוטה ומשתלחת בקבוצת המדיה החברתית 'כרמיאלים מדברים' שנוסדה על ידי סיעת מהפך בכרמיאל.

קונינסקי קיים בחודש האחרון מספר פגישות עם בז'רנו ודרש ממנו להתנהג בצורה נאותה יותר. אלא שבפגישתם האחרונה לא רק שבז'רנו לא נאות לבקשתו, הוא דרש מקונינסקי הבטחה כי יוצב במקום השני ברשימתו וכמועמד לתפקיד בכיר מטעם סיעתו לקראת הבחירות הבאות בעוד פחות משנתיים.

קונינסקי השיב לבז'רנו מפורשות כי לא רק שאינו רואה אותו מתאים לכהן כשני ברשימתו עם כל המשמעויות שבכך, אלא כלל אינו רואה בו ראוי להיכלל ברשימתו ובמועצת העיר בשל התנהגותו וכי הוא רואה בניסיון של בז'רנו לכפות עליו הבטחה שהוא ידורג שני ברשימתו ומועמד לתפקיד בכיר, ניסיון סחיטה לכאורה. בסיומה של הפגישה, שנערכה בנוכחות אדם שלישי, הודיע קונינסקי לבז'רנו כי מבחינתו כלו כל הקיצין, ואין הוא רואה בו עוד חלק מהנהגת העיר וכי הוא דורש את התפטרותו מהסיעה וממועצת העיר.

לפני הפגישה עדכן קונינסקי את ראש העירייה, עדי אלדר, על כוונתו להדיח את בז'רנו וקיבל ממנו גיבוי לצעדיו. לאחר הדחתו של בז'רנו, נותרו בידיו שתי חלופות: האחת להתפטר מהסיעה וממועצת העיר או לחלופין לפרוש מהסיעה ולא להתפטר מהמועצה. בשלב זה בז'רנו החליט שלא לפרוש ממועצת העיר ולפעול כסיעת יחיד.

קונינסקי מסר בתגובה: "זהו זמן לחשבון נפש ולתשובה. על בז'רנו לחשוב היטב על מעשיו, לבקש סליחה מחברי סיעתו, ממצביעי הסיעה ומתושבי כרמיאל כולם".

אלדר: "הנושא הפוליטי הפנימי אינו מעניינינו. מאז כניסתו של בז'רנו הפכו ישיבות מועצת העיר לקרקס והתנהגותו לא ראויה. אני מגבה את החלטתו של משה קונינסקי״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות