fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולינריה תל אביבית בנהריה

צילומים אדריאן הרבשטיין

 דני זוגלובק, חוזר לעסק המשפחתי ופותח מעדניה ייחודית  בשיתוף פעולה עם מיטמרקט. תחת הכותרת "קולינריה תל אביבית בנהריה", הושקה ביום חמישי שעבר מעדניית בשרים החדשה של זוגלובק ברחבת המפעל בנהריה. כ-200 מוזמנים, משפחה וחברים, התענגו על בשרים מיושנים ומעושנים מגידול מקומי תוצרת המעדניה.

המפעל הוקם לפני 81 שנה על ידי  אינגריד וריינהולד זוגלובק שהקימו את ביתם ברחוב הגעתון ואת חברת זוגלובק, והתחילו לייצר נקניקי בוטיק לתושביה הייקים של נהריה. במהלך השנים ניהלה, אינגריד  חנות המפעל שהיתה ה"בייבי" שלה, וזוהתה איתה על ידי תושבי העיר והלקוחות.

 זוגלובק, הנכד בן 46 ינהל את המעדנייה. בהשקה  הודה למשפחתו על התמיכה ואמר שהוא מרגיש סגירת מעגל בכך שהחנות חוזרת לניהול בידי המשפחה.

צילומים אדריאן הרבשטיין
קטיה ודני זוגלובק צילומים אדריאן הרבשטיין

IMG_0276 IMG_0268 IMG_0264 IMG_0263 IMG_0264 (1) IMG_0235 IMG_0235 IMG_0262

זוגלובק הוסיף: "בתור מי שאוהב מאוד קולינריה ומטייל בעולם, אני יכול להגיד שבאזור נהריה והגליל המערבי אין מבחר מעדניות וקצביות כשרות ברמה גבוהה. הדבר הפריע לי באופן אישי ועל כן החלטתי להביא שינוי. יצרתי שיתוף פעולה עם מיטמרקט, שבבעלות יניב בר-נור והשף ירון קסטנבאום, שבשנים האחרונות מובילים מהפכת בשר בקר ישראלי מקומי באיכות שלא מביישת את מיטב הבשר בעולם. בדומה לשינוי שהתרחש בשני העשורים האחרונים עם יין ישראלי המשתתף כיום בתחרויות בינלאומיות, הם אחראים לדעתי על מהפכת הבשר בארץ ומגיעים איתו למסעדות הטובות ביותר בארץ".

שיתוף הפעולה הינו ברכישת הבשר מבית מיטמרקט, יחד עם ארגון מגדלי בקר ישראלי שבראשו עומרי שרון והמעניק למעדניה של זוגלובק תעודה המאשרת שהבשר שלה הוא בשר בקר ישראלי.

בנוסף, נרכשו למעדנייה חמישה מקררי יישון בשר מהטובים בעולם תוצרת גרמניה, בהם ייושנו הנתחים המשובחים של המעדניה. ניתן יהיה למצוא במעדניה נתחים מיושנים במשך 21-60 יום ואף יישון של 90 יום.

תחום חדש אותו פיתחה המעדנייה הוא עישון בשרים, טרנד עולמי וישראלי. העישון נעשה במעשנת מהטובות בעולם מבית טרייגר, מעשנות בגרסה ביתית שתעשה במעדניה, כולל מבחר גדול של שבבים לעישון (דובדבן, אלון, ויסקי ועוד..) כולל סדרת נקניקי שרקוטרי, שניתן יהיה להשיג אך ורק במעדניה של זוגלובק ובמסעדת מובחרות בארץ: שורטריב מעושן, בייביבק טלה, בריסקט של פרה שמנה.

דני, אלי, יעל ועמי זוגלובק (צילום: יח"צ)
דני, אלי, יעל ועמי זוגלובק (צילום: יח"צ)
עמי זוגלובק, דני זוגלובק, יעל זוגלובק, ירון קסטנבאום ואלי זוגלובק (צילום: יח"צ)
עמי זוגלובק, דני זוגלובק, יעל זוגלובק, ירון קסטנבאום ואלי זוגלובק (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות