fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת משקיעים מחו"ל בדרך להשקיע במכבי נתניה

מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)
מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)

מכבי נתניה בדרך לחזור לבמה המרכזית בכדורגל הישראלי ולא רק על כר הדשא, אלא גם מבחינה ניהולית. הערב (ראשון) נודע כי ראשי הקבוצה בראשותו של אייל סגל הגיעו להבנות עקרוניות עם קבוצת משקיעים מחו"ל שעתידה להיכנס ולהשקיע במועדון לצידו של אייל סגל. במהלך החודש הקרוב יושלמו הבדיקות ויערך הסכם מחייב בין הצדדים.

בשלב ראשון ירכשו כ-25 אחוזים מהמועדון ובעתיד השקעתם תגדל, אולם לא תעלה מעל ל-50 אחוזים. בשלב זה אותה קבוצה מעדיפה להישאר בעילום שם ורק לאחר שהחתימה תהפוך לרשמית תתגלה זהותם של אותם אנשי העסקים.

ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "לאחר סיום הבדיקות תצא הודעה מסודרת בנושא".

מכבי נתניה
מכבי נתניה

בנושא אחר, לאחרונה נערכה ישיבת דירקטוריון שניה של מכבי נתניה אליה הגיע גם המאמן סלובודן דרפיץ'. המאמן הציג את התוכניות והרצונות שלו לקראת סיום העונה הקרובה וגם את התוכניות לקראת העונה הבאה בתנאי שנתניה תעלה לליגת העל.

נושא נוסף שעלה על הפרק בישיבה הוא ההתנהלות הכספית של הקבוצה עד לסיום העונה. עד עכשיו סגל וחבריו מנהלים מוסר תשלומים איכותי והכוונה לממש את כל התוכניות עד לסיום העונה מבלי לחרוג בתקציב. במועדון הבהירו כי לא יגיעו שחקנים משמעותיים גם אם זה יגיע על חשבון העליה במקרה וזה יחרוג מהתקציב.

מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)
יש עתיד? הקהל הנתיינתי (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות