fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת בסט תקים את בניין עיריית קרית אתא בהיקף כולל של 74 מיליון שקל

עיריית קרית אתא צילום: רותם כבסה
עיריית קרית אתא צילום: רותם כבסה

קבוצת בסט זכתה במכרז להקמת בניין עיריית קרית אתא החדש בהיקף כספי של 74 מיליון שקלים. הבניין שייבנה יהיה בן 7 קומות משרדים ושלוש קומות של חנייה תת קרקעית. במרכז המבנה, החברה תקים אטריום זכוכית לכל גובהו של הבניין. לפרויקט יש היתר בנייה ועבודות הביצוע יחלו בשבועות הקרובים.

בשבועות האחרונים החברה זכתה במכרזי ביצוע נוספים בהיקף כולל של 200 מיליון שקל. בין המכרזים: הקמת בניין משרדים בפארק תמר ברחובות ובעבודות הגמר של "בית בלב" בפתח תקווה.

עיריית קרית אתא  צילום: רותם כבסה
עיריית קרית אתא צילום: רותם כבסה

מנכ"ל קבוצת בסט אליאס טנוס: "אני שמח על האמון שניתן לנו מעיריית קריית אתא. בזמן שהממשלה מביעה אי אמון בחברות הביצוע, על ידי הבאת חברות בנייה זרות, השוק הישראלי מביע אמון מלא ומעריך את הניסיון הרב והיכולת של חברה מקומית לבצע פרויקטים מורכבים מסדרי גודל כאלה".

קבוצת בסט מבצעת כיום שורה של פרויקטי ענק ביניהם, החלקים הציבוריים וקניון האופנה של גינדי השקעות במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב בהיקף של 180 אלף מ"ר ואת השלב הראשון במתחם תוצרת הארץ בתל אביב הכולל מגדל משרדים בעיצובו של האדריכל רון ארד. המגדל בשלב הראשון כולל שטחי משרדים ומסחר בהיקף של 53 אלף מ"ר וחניון תת קרקעי בן 4 מפלסים בהיקף של 32 אלף מ"ר. כמו כן החברה מקימה את פארק אזורים שלב ב' בפתח תקווה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות