fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צורי ופדידה ממשיכים להתגושש במגרש הפוליטי של קרית מוצקין

יוסי פדידה. צילום: דורון גולן
יוסי פדידה. צילום: דורון גולן

המאבקים הפוליטיים בין ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, לבין איש האופוזיציה העירונית, יוסי פדידה, נמשכים וכעת הם מתרכזים סביב הוועדות שבהן מכהן פדידה.

בשבוע שעבר אישרה מועצת העיר את מינויו של פדידה כחבר בוועדה לתכנון ובנייה קריות, לאחר מאבק משפטי שהגיע עד לבית המשפט העליון. המינוי של פדידה נעשה על אף התנגדותו הנחרצת של צורי שכן כעת נמצא פדידה בצומת חשוב של החלטות בנוגע לפרוייקטים של בנייה ברחבי העיר מה שמחזק את כוחו הפוליטי של פדידה.

יוסי פדידה (צילום: דורון גולן)
יוסי פדידה (צילום: דורון גולן)

השבוע, באמצעות עורך דינו יאיר אבני, שלח פדידה מכתב בהול לצורי. במכתב טוען פדידה, כי ביום ראשון הקרוב מתכנסת ישיבת מליאה של הועדה לתכנון ובנייה והוא פנה ליועץ המשפטי של העירייה, עו"ד בן ציון מלכה, על מנת שזה יעדכן את הוועדה בדבר המינוי. פדידה טוען במכתבו כי היועץ המשפטי לא ענה וכי הוא לא קיבל את הזימון לישיבה. פדידה אומר במכתבו כי יעתור שוב לבית המשפט במידה ולא יקבל הזמנה לישיבה.

בנושא זה נמסר מהעירייה כי לוועדה נשלח מכתב על מינויו של פדידה וכי "מכאן ואילך הוועדה אחראית לזימון חברים לישיבותיה".

חיים צורי (צילום: דורון גולן)
חיים צורי (צילום: דורון גולן)

במקביל לעינייני הועדה לתכנון ובנייה קריות הוציא צורי מכתב לפדידה, המכהן גם כיו"ר הוועדה לביקורת, שבו הוא טוען כי פדידה לא כינס את וועדת הביקורת וכותב "אי כינוס הוועדה לעינייני ביקורת שהינה ועדת חובה בעלת חשיבות רבה ביותר, פוגעת בנוהל התקין על פי התנהלה זו עד למינוייך לתפקידך כיו"ר הוועדה". צורי אומר כי במידה ולא תכונס וועדת הביקורת יאלץ הוא להורות על כינוסה ולנהל את סדר יומה.

את הדברים האלה דוחה פדידה בתוקף ומציג רשימה של שיחות טלפון שערך על מנת לכנס את וועדת הביקורת ולקבל לידיו את דוח מבקר משרד הפנים. "ביקשתי לעיין בדו"ח של מבקר משרד הפנים לפני שתתכנס הועדה גם לגבי הדו״ח לא נתקבלה תשובה. צלצלתי יותר מ- 5 פעמים למר לירן מזמר מבקר העירייה ושאלתי אותו לגבי כינוס הישיבה וגם הוא לא ידע לתת לי תשובה נאמר לי שזה באחריות משרדך", טוען פדידה במכתב ששלח אל מנכ"ל העירייה בדרישה לכנס את וועדת הביקורת.

טרם נקבע מועד לכינוס הוועדה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות